Hjælp Til Command & Conquer !!!!
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-05-10 16:00

Hejsa

Findes der slet ikke nogen Add-On Til Følgende Command & Conquer Spil ???

Command & Conquer - Red Alert 3

Command & Conquer 4 - Tiberium Twilight

Mvh.

Lars

Fra : Laziter

Dato : 03-05-10 00:41

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Findes der slet ikke nogen Add-On Til Følgende Command & Conquer Spil ???
>
> Command & Conquer - Red Alert 3

Der er et ekstra spil til RA3 der hedder Uprising, det er ikke en add-on som
sådan, det er et selvstændigt spil der forsætter RA3 historien.
Det findes kun som download hos bl.a. EA Store.

> Command & Conquer 4 - Tiberium Twilight

Nej ikke endnu og hvis der findes en gud, så kommer der heller ikke nogen.
Jeg har da aldrig oplevet værre spil end dette, EA har fuldstændigt ødelagt
franchisen med dette "spil".

> Mvh.
>
> Lars

Mvh
Benjamin

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 03-05-10 11:49

Hejsa Benjamin

Hvordan har EA ødelagt Command & Conquer 4 - Tiberium Twilight ????

Mvh.

Lars

Fra : Laziter

Dato : 03-05-10 12:36

> Hejsa Benjamin
>
> Hvordan har EA ødelagt Command & Conquer 4 - Tiberium Twilight ????

Hele det strategiske element er blevet meget kraftigt.
Der kan ikke længere bygges baser eller høstes tiberium.
Alt foregår gennem en Crawler der spytter dine enheder ud, der er iøvrigt
loft på hvor mange enheder du kan have på banen på samme tid.

I multiplayerdelen er det nærmest umuligt at dø.. Mister du din Crawler, så
respawner den igen så du kan fortsætte kampen.

Ja der er mange andre ting der også gør at dette spil er noget hø, det er
langt mere rollespil end det er strategi.

Mvh
Benjamin

Fra : Don

Dato : 05-05-10 20:29

Den 02-05-2010 16:59, Lars S. Jensen skrev:
> Hejsa
>
> Findes der slet ikke nogen Add-On Til Følgende Command & Conquer Spil ???

> [...]

Et godt link til CnC er :
http://planetcnc.gamespy.com/

Mvh Don