kattekilling
Fra : karin Dyhr-Nilsen

Dato : 02-05-10 15:30

Hej alle sammen

Er der nogen her inde der ved hvor man kan finde en billig killing. jeg
bor i holbæk så det skal være i nærheden. håber at i kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
karin Dyhr-Nilsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-05-10 20:55

"karin Dyhr-Nilsen" <dyhrnielsenKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Er der nogen her inde der ved hvor man kan finde en billig killing. jeg
> bor i holbæk så det skal være i nærheden. håber at i kan hjælpe mig.

Hej Karin.

Der ligger bl.a. et internat i Roskilde. Det drives af "Dyrenes
Beskyttelse", og de videreformidler katte. Det er nok det nærmeste internat.

Ellers er der "Inges Kattehjem" i Ejby ved København. Det er dejlige katte
man får derfra. Jeg har selv i løbet af de sidste 25 år hentet 4 katte hos
Inge, og kan varmt anbefale stedet. Jeg kender ikke prisen på en killing
p.t., men de kostede 500,- kr. for 10 år siden, så det er jo nok steget en
del siden.

Du kunne jo også prøve at søge efter en killing privat. Der er altid nogen
der gerne vil af med killinger. Det er der ihvertfald ofte i flere af vores
lokalaviser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 03-05-10 08:26

Tove Krieger skrev:
> [...]
>
> Du kunne jo også prøve at søge efter en killing privat. Der er altid
> nogen der gerne vil af med killinger. Det er der ihvertfald ofte i flere

Jeg kan varmt bakke op omkring Toves mail.
Og tilføje, at når man køber en lille kat på et internat, er den så vidt
jeg ved altid steriliseret, lægeundersøgt og vaccineret.

Køber du den gennem en gratisavis, bør du indregne penge til dyrlæge.

I begge tilfælde har du gjort et dejligt væsen glad ved at tilbyde et
trygt hjem til en, der vil være din ven!

Bjarne

Fra : Heidi

Dato : 04-05-10 18:49

<klip> Er der nogen her inde der ved hvor man kan finde en billig killing.
</klip>

Hvad forstår du med "en billig killing"?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor