lort
Fra : jopa

Dato : 30-04-10 11:19

Godt nyt til jer der samler jeres hundes lort op når de skider på
fortovet.
Lad poserne blive hjemme.
Den nye politivedtægt siger at det påhviler ejeren af fortovet at holde
det rent for hundelorte og ikke hundens ejer.
Dvs hvis man glider i en hundelort så er det ejeren af fortovet der er
erstatningspligtig :-?
godav du!

--
Mvh John

www.johns-web.dk
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 30-04-10 11:23

jopa, skrev:
> Godt nyt til jer der samler jeres hundes lort op når de skider på
> fortovet.

Kunne ikke falde mig ind.

> Lad poserne blive hjemme.

Har ingen.

> [...]
> holde det rent for hundelorte og ikke hundens ejer.
> Dvs hvis man glider i en hundelort så er det ejeren af fortovet der er

Ret og rimeligt.

> godav du!

Hej hej.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-04-10 11:28

Pwh formulerede fredag:

Jeps samler heller ikke selv op, og ingen tør at sige at jeg skal :-@

--
Mvh John

www.johns-web.dk
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 30-04-10 12:00

jopa, skrev:
> Pwh formulerede fredag:

> Jeps samler heller ikke selv op, og ingen tør at sige at jeg skal :-@

Jeg har trænet mine hunde op til at skide midt på fortorvet,
de får skideballe hvis de gør det ved siden af

/Jens

Fra : Nana

Dato : 30-04-10 13:44

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det rent for hundelorte og ikke hundens ejer.
> Dvs hvis man glider i en hundelort så er det ejeren af fortovet der er

Jeg samler heller ikke op. Har gjort det en enkelt gang, som faktisk var den
eneste gang i mine hundes liv, hvor de har skidt hvor der kunne komme til at
gå et menneske. Allesammen bakker ind i en hæk eller busk. Ved ikke om de
bilder sig ind at de får privatliv på den måde. Hvis jeg kigger på dem
imens, så bakker de endnu længere ind i busken. Peanut har faktisk præsteret
at skide PÅ en busk, trods sin ringe højde. Han løftede simpelthen begge
bagben og balancerede dem på en lav gren.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-04-10 17:38

> [...]
> det rent for hundelorte og ikke hundens ejer.
> Dvs hvis man glider i en hundelort så er det ejeren af fortovet der er

Jamen sådan har det vel i grove træk, alle dage været...

Derfor har jeg heller aldrig brugt det som grund til at blive hidsig...
Men bare fjernet dem, inden antallet blev generende....
Så mange drejer det sig jo som regel heller ikke om..

Men det var måske fordi, der også kom en del heste...
De var da lidt værre, for så skulle man da bruge både kost & skovl.
Som regel ryddede man op efter hundene, når en hest var kommet
til at klatte en halv børfuld....

Sjovt som man er meget mere eftergivende, når det er en sød ung
pige, sådan ca 16 - 25 år... End når det var den sure nabo, med
hans Airedale terrier ))...

M.V.H....Benny..