Grineren :-)
Fra : Pwh

Dato : 30-04-10 08:03

Mine hunde plejer at få sidsten af mine ostemadder.
Idag stod den på penautbutter i stedet for ost.
Dem der ikke har set en hund spise penautbutter er gået glip af noget

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-04-10 09:22

Pwh skrev:
> Mine hunde plejer at få sidsten af mine ostemadder.
> Idag stod den på penautbutter i stedet for ost.
> Dem der ikke har set en hund spise penautbutter er gået glip af noget

Det har nok hængt godt fast!

Spiser i øvrigt aldrig ost; dét bliver den mindre af!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 30-04-10 10:12

Hans Paulin (6310) formulerede spørgsmålet:

> Spiser i øvrigt aldrig ost; dét bliver den mindre af!

Det er logik, jo mere du spiser des mindre bliver osten :')

--
Mvh John

www.johns-web.dk
www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-04-10 15:00

jopa har bragt dette til verden:
> Hans Paulin (6310) formulerede spørgsmålet:

> Det er logik, jo mere du spiser des mindre bliver osten :')

Jup!

Hans
www.zofiaoghans.dk