Hvordan kommer man af med wallhack
Fra : Peter

Dato : 28-04-10 19:51

Hej !

Min ældste søn har ladet sig friste til at installere Wallhack til Call of
duty 2 modern warfare og det er selvfølgelig blevet registreret.

Hver gang han forsøger at åbne et multiplayerspil bliver han mødt af en boks
hvor der står "cheat detected".

Hvordan kommer man af med det skidt igen - har forsøgt at reinstallere uden
held. Knytter det sig til steam-kontoen, eller ?

Mvh.

Peter

Fra : Niels C. Grønlund [2~

Dato : 30-04-10 12:18

"Peter" skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvordan kommer man af med det skidt igen - har forsøgt at reinstallere
> uden held. Knytter det sig til steam-kontoen, eller ?

Det var meget meget dumt af din søn... Nyt spil og ny GUID.... Han har fået
et GUID BAN.......

Og ja det knytter sig sikkert også til steam-kontoen..

Mvh.
Niels

Fra : Niels C. Grønlund [2~

Dato : 30-04-10 12:40

Du kan evt. prøve at spørge i dette forum www.rule-de-game.com om hvilke
muligheder der er for at omgå et BAN.. Men tvivler på der er anden mulighed
end at købe spillet igen.

Mvh.
Niels

Fra : TGJ

Dato : 30-04-10 16:48

"Niels C. Grønlund [2500]" <nielsgronlund@gmail.com> skrev i meddelelsen
Men tvivler på der er anden mulighed
> end at købe spillet igen.

Lyder da fedt

Tunge lærepenge

/thomas

Fra : Niels C. Grønlund [2~

Dato : 30-04-10 18:19

"TGJ" skrev i meddelelsen >

> "Niels C. Grønlund [2500]" <nielsgronlund@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Men tvivler på der er anden mulighed
>
> Lyder da fedt
>
> Tunge lærepenge
>
> /thomas

Yep - han skal ha en ny CD-KEY ....
http://www.rule-de-game.com/codmw2-general-chat/4315-if-u-get-banned.html

Fandt det her om emnet:
[Klip start]

Q:hello i just wonder if i start up a new steam acc whid mw2 on it and if i
get banned on that acc..can i stil use my other1???do we get banned by ip
ore just the cdkey???

A1:I think that on COD they only ban ur CD-key so you just neet to change it
and reset your acc settings

A2:yes its just ur CD key they ban

[Klip slut]

Så ja det var dyre lærepenge.....

Mvh.
Niels

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-05-10 08:29

Niels C. Grønlund [2500] <nielsgronlund@gmail.com> declared in:
4bdb110b$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> [...]
> banned by ip ore just the cdkey???
>
> A1:I think that on COD they only ban ur CD-key so you just neet to

Dem lærer man også bedst af.
Så lad endelig sønnike betale lidt selv.

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Aion.