Han siger jo ikke piv.
Fra : Pwh

Dato : 27-04-10 21:45

Står jo selv lidt i situationen pt.

Historien er at en af de lokale, en ældre mand der har en Labblandings-han på ca 12 år,
som for det første i årevis har været totalt overvægtig også det sidste ½ år har haltet frygteligt.
Slidgigt fortalte han mig for ½ år siden, bliver kun værrer som jeg ser det.
Hunden kan efterhånden kun gå 20M unden pause, har sagt til ham en gang før
at han må indstille sig på aflivning snart.

Han kender self også min Tyson's forløb (mødes ofte) så da Tyson i dag kom
spurtende ned til ham for at hilse mente han jo at Tyson var go fin frisk.
Malurt i bægeret, fortalt ham at Tyson var på stærk medicin, og ikke helbredt.
Kunne så se at hans Max var totalt kalvknæet, og dårligt kunne stå.
Så jeg gav ham kniven lidt mere mht at holde live i en hund der led,
han svar var (som topic) Max pev jo ikke ????
Kunne han heller ikke forvente at han skulle gører sagde jeg, hunde er nogle seje sataner.

Så mente han at bolden skulle spilles tilbage, jamen nu hvor han så efter syntes han også
at Tyson trak på benet, det gør han også lidt.
Fortalte ham så at jeg havde været på vej ned for at aflive Tyson i Torsdags,
men at han har fået sidste chance på binyrebark, men virker det ikke er det slut.

Så gad han ikke tale mere med mig.

/Jens