Hvem kan huske slutningen på denne sang fr~
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-10 18:58

Man sad overfor hinanden og klappede en gang i sine hænder og derefter på
kryds på den som sad overfor. Man sang:

Var du med dengang
da de døvestumme sang
og de fingerløse spillede på klaver-ver-ver
Og en død mand hang
på et rustent søm og sang
"Vil du med mig ud i skoven når jeg dør-dør-dør"

Næ, gu' vil jeg ej,
for mit navn er Nikolaj.
Jeg var 27 år da jeg blev født-født-født
Og min far var tinsoldat
og min mor var akrobat
og jeg selv var bar' en lille rød tomat-mat-mat

Og de gode gamle dage,
vender aldrig mer' tilbage ....

....... Og hvad slutter sangen så med ? Skriv, hvis du kan huske sangen .....

Hilsen Anne-Lise

Fra : Bo Armand

Dato : 24-04-10 21:04

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og de gode gamle dage,
> vender aldrig mer' tilbage ....
>
> ...... Og hvad slutter sangen så med ? Skriv, hvis du kan huske sangen

http://www.rimogremser.dk/klappesang/

Hilsen Bo Armand