Hvor køber/lejer man Bollywood film i Kbh?
Fra : Jakob Munck

Dato : 24-04-10 10:18

Jeg og en af mine venner er store fans af den indiske filmindustri
(Bollywood) og derfor vil vi gerne købe eller leje nogle indiske film på
DVD. Men hvor i København kan man købe/leje sådanne film?

v.h.
Jakob

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-04-10 10:55

Jakob Munck skrev:

> Jeg og en af mine venner er store fans af den indiske filmindustri
> (Bollywood) og derfor vil vi gerne købe eller leje nogle indiske film på
> DVD. Men hvor i København kan man købe/leje sådanne film?

Der ligger en lille butik på Nørrebrogade over for kirkegården, som nok
kunne være værd at kigge på. Jeg ved ikke nøjagtig, hvad de har.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 24-04-10 12:29

In article <4bd2b748$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Jakob Munck" <jm2_FjernDette@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> (Bollywood) og derfor vil vi gerne købe eller leje nogle indiske film på
> DVD. Men hvor i København kan man købe/leje sådanne film?

Nettet er nok den letteste løsning (og så sender DR K nogle
Bollywoodfilm engang imellem). Jeg ved ikke om Lovefilm fører den slags,
ellers er der
http://www.bollywooddvds.com/searchmenu.aspx?s=I&g=cat&t=B&iCode=

http://dvdstore.erosentertainment.com/product/bluraydvd.asp

I begrænsede mængder, kan jeg også se den slags i ny og næ, især hvis
lydsiden er i top

Fra : Peter Knutsen

Dato : 24-04-10 14:25

On 24/04/2010 11:17, Jakob Munck wrote:
> Jeg og en af mine venner er store fans af den indiske filmindustri
> (Bollywood) og derfor vil vi gerne købe eller leje nogle indiske film på
> DVD. Men hvor i København kan man købe/leje sådanne film?

Har du kigget på www.lovefilm.dk ? Jeg ved ikke om de har Bollywood, men
kunne godt forestille mig det.

Hvis du gerne vil købe i stedet for at leje, kan du helt sikkert få dem
hos Amazon UK. Hvis du køber fra 3. partsforhandlere via Amazon UKs
hjemmeside, så skal du kun betale engelsk MOMS (vistnok omkring 17%,
kontra den danske på 25%), men du skal huske stadig kun at købe nye
film. Brugte film er lidt billigere, men der er risiko for at de er ridsede.

Pakker/breve med én DVD-æske i passer fint i en almindelig brevsprække
eller postkasse, men hvis du bestiller flere film ad gangen kan du
risikerer at skulle hente dem på det lokale posthus.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org