Hvor lærer man at anvende Nordeas online-i~
Fra : Jakob Munck

Dato : 23-04-10 15:23

Jeg er kunde hos Nordea og har arvet nogle penge, som jeg vil investere. Men
jeg synes at Nordeas online investering er så utrolig kompliceret, at jeg
ikke bryder mig om at anvende den uden at få kyndig instruktion og
rådgivning. Nordea afholder - mig bekendt -kke sådanne kurser og hvis jeg
vil have en af deres bankrådgivere til at lave arbejdt koster det flere
tusinde kroner, og så gør han det bare for mig uden at jeg selv lærer det.
Det er ikke tilfredsstillende.

Hvad gør man så??

Hvor og hvordan lærer man at anvende Nordeas online-investerings-portal, så
man ikke begår dumheder, når man begynder at handle?

v.h.
Jakob

Fra : Nicky

Dato : 24-04-10 06:28

"Jakob Munck" <jm2_FjernDette@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvor og hvordan lærer man at anvende Nordeas online-investerings-portal,
> så man ikke begår dumheder, når man begynder at handle?

Principperne bag online-handel er de samme uanset hvilken bank du benytter.

Mon ikke du kan få rådgivning herom gennem dansk aktionærforening?

Det vil jeg umiddelbart tro.

http://www.shareholders.dk/

Jeg er ikke selv medlem, skal det lige siges.