The Expendables HD trailer
Fra : Steen

Dato : 22-04-10 16:00

http://gear.comon.dk/nyheder/80-er-helte-moedes-i-actionbrag-1.345648.htm

80'er helte mødes i actionbrag
Sylvester Stallone har samlet et hold af de sidste 30 års største
actionhelte og lavet en film. The Expendables kommer til august.

Hvad har Sylvester Stallone, Bruce Willis, Dolph Lundgreen, Jet Li,
Jason Statham, Eric Roberts, Mickey Rourke og Arnold Schwarzenegger til
fælles?
Hvis du tænke, ³De har samlet mere end 200 års erfaring som
actionskuespillere² har du ret.

Men de er også alle sammen med i Sylvester Stallone¹s nye action-brag,
²The Expendables². Filmen handler om en gruppe aldrene lejesoldater, der
får til opgave at afsætte en diktator i en lille sydamerikansk østat.
Det lyder jo let nok, men der er selvfølgelig nogen, som ikke kan dy sig
for at snyde gruppen af lejesoldater, og så skruer de 80¹er bissen på.
Der vil kort sagt være eksplosioner, tørre tæsk og kugleregn på menuen,
når The Expendables ryger i biograferne i august.
Den ultimative actionfilm?
Selv om Stallone og Schwarzenegger i mange år kæmpede om at blive den
ultimative action helt, så har de altså slået pjalterne sammen i denne
film.
Det er i det hele taget lykkedes Stallone at samle et imponerende hold
af de mest fremtrædende action-skuespillere fra 80¹erne, 90¹erne og helt
frem til i dag. Også selv om filmen mangler Van Damme og Steven Seagal.
Uanset, om det er lykkedes at banke den ultimative actionfilm sammen, så
skal jeg helt sikkert ind i biografen og se de efterhånden meget erfarne
herrer fra min ungdoms heltefilm give den gas som lejesvende

Fra : Zeki

Dato : 22-04-10 17:45

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad har Sylvester Stallone, Bruce Willis, Dolph Lundgreen, Jet Li,
> Jason Statham, Eric Roberts, Mickey Rourke og Arnold Schwarzenegger til

"Has beens" på jagt efter en god historie?

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-04-10 07:39

Steen skrev:
> Uanset, om det er lykkedes at banke den ultimative actionfilm sammen, så
> skal jeg helt sikkert ind i biografen og se de efterhånden meget erfarne
> herrer fra min ungdoms heltefilm give den gas som lejesvende

Vi er helt enige. Det bliver årets biotur og med mine forventninger kan
jeg næsten ikke undgå at blive skuffet - men har bare svært ved at
skjule min begejstring...
Måske er det ens alder der gør det - jeg var også en stor knægt i video
80'erne... For andre (yngre) venner forstår mig slet ikke