Vinteren fortsætter (åbenbart).
Fra : Stig Johansen

Dato : 21-04-10 12:26

Hej alle.

Jeg ved ikke rigtig hvad der skete i dag - om det er vinteren, der ikke
tager slut, eller askeskyer fra Island, eller hvad det nu kan være.
(Har oplevet sne i maj måned, så det er nok ikke så usædvanligt)

Men prøvede at tage et billede af disse 'skomagerdrenge':
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11404>
Og selvfølgelig gider Twix da ikke fare rundt i forårshumør, men venter nok
til det er overstået:
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11405>

Har i også snevejr?

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-04-10 14:37

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og selvfølgelig gider Twix da ikke fare rundt i forårshumør, men venter

Nej, ikke idag her på Vestsjælland. I går sneede det et par gange med
kæmpesnefnug, men de tøede lige så hurtigt som de ramte jorden.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ladyinred

Dato : 21-04-10 19:04

> Har i også snevejr?

Hej Stig

Vi har haft haglvejr i Roskilde i dag og de sidste par dage var der frost på
bilruderne tidlig om morgenen - nu trænger vi da til noget forår!

Mange hilsner
Birgit

Fra : oz3bto

Dato : 21-04-10 19:50

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og selvfølgelig gider Twix da ikke fare rundt i forårshumør, men venter

Ja vi fik da henad 10-15 cm igår .... oven i de 50cm der ligger her i
forvejen