Skærme
Fijala 3554
Ny 22" skærm til PC spil.
Fra : Benny

Dato : 16-04-10 12:47

Så skal jeg til, t finde en ny 22" skærm til PC spil. Jeg ved bare ikke
rigtigt, hvad jeg skal vælge. Jeg har hørt "rygter" om, at de er dårlige
til, at vise sort i billedet. Jeg har hørt, at reaktionstiden skal være på
under 8 ms.

Er der nogen, som har et godt forslag til en kvalitets skærm til max 2000,-

Benny

Fra : jk

Dato : 16-04-10 13:44

On Fri, 16 Apr 2010 13:46:59 +0200, "Benny"
<benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> wrote:

> [...]
>til, at vise sort i billedet. Jeg har hørt, at reaktionstiden skal være på

8 ms kan de vist allesammen i dag, hvor 5 msec er meget almindeligt.

Mht. sort, så køb en LED-backlight skærm.

F.eks. Dell G2210.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=668172

Den er med 1660x1050 pixels.
Koster under 2000.

Hvis du går op i 24 " er udvalget større, og det er billigere.

Med LED-backlight f.eks. BenQ V2420 til 1507 kr. Den har 1920x1080
pixel (såkald Fuld HD ligesom TV).

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=794787

Igen ser du, at kontrasten er Mega-stor, og derfor er sort mere sort.

mvh

John