Bar plet på næse/læbe..
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-10 20:45

Hej,

Nogle der tør give et bud på hvad der er sket med min labs næse:
http://rapzak.mine.nu/nase.jpg
(2.4mb)

Det er som om at plamagen bliver større og større :(

Er det bare et sår/hud afskrabning.. eller eksem eller?

Kasper

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-04-10 14:43

On 8 Apr., 21:45, "Kasper" <Tjae> wrote:
> Hej,
>
> Nogle der t r give et bud p hvad der er sket med min labs n se:http://rapzak.mine.nu/nase.jpg
> (2.4mb)
>
> Det er som om at plamagen bliver st rre og st rre :(
>
> Er det bare et s r/hud afskrabning.. eller eksem eller?

Det har altså ikke været der hele tiden går jeg ud fra?
Hvor gammel er din hund?
Hvis du nuldrer læben, kan du mærke nogen forskel i forhold til f.eks
samme sted på modsatte side?
Tjek også indvendigt. En af mine hunde har en gang knoklet sin egen
hjørnetand gennem læben omtrent på det sted under leg med en pind.

Hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-10 13:46

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote in message
> [...]

Tjek også indvendigt. En af mine hunde har en gang knoklet sin egen
hjørnetand gennem læben omtrent på det sted under leg med en pind.

Det vil jeg gøre, det har ikke været der hele tiden, og er som at det bliver
størrerer...

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-10 19:34

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse news:4bbf219c$0$56776

> Det vil jeg gøre, det har ikke været der hele tiden, og er som at det
> bliver størrerer...

Ja, tjek at der ikke er en byld på vej på indersiden. Her havde Bingo og
Biva været i totterne på hinanden fornyligt og Bingo havde et lille hul
udvendigt, men en ordenlig ridse efter en tand på indersiden og der faldt
pelsen jo også af udvendigt, da det begyndte at hele...

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-10 13:29

"Buffy" <Buffy(snabel-a)tjekmig.dk> wrote in message

> [...]
> udvendigt, men en ordenlig ridse efter en tand på indersiden og der faldt
> pelsen jo også af udvendigt, da det begyndte at hele...

Det ser ud som om det er ved at blive bedre nu, har ikke kunne se noget på
indersiden

Kasper