Ud kørsel med campingvogn.
Fra : obak

Dato : 10-04-10 07:39

Sådan skal man nok ikke gøre.

http://jp.dk/jptv/utroligt/article2032733.ece

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-04-10 19:29

"obak" <obak@xxxitdybet.dk> skrev i meddelelsen
news:4bc01cf4$0$4817$9f626990@news.telelet.dk...
> Sådan skal man nok ikke gøre.
>
> http://jp.dk/jptv/utroligt/article2032733.ece

Ak - det er en gammel Youtubeklassiker Jyllandsposten åbenbart har opdaget
nu. Den er i øvrigt ikke så god som denne:
http://www.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhjkY

og hvis man er til tumber, der ikke har erkendt køretøjets størrelse så:
http://www.youtube.com/watch?v=6YTGzFmIYiM

vh
Jan

--
Jan Bøgh
Billeder fra fiskerlandsby i

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-04-10 21:27

"Jan Bøgh" <nothanx@nospam.tome> skrev i meddelelsen
> "obak" <obak@xxxitdybet.dk> skrev i meddelelsen

> Ak - det er en gammel Youtubeklassiker Jyllandsposten åbenbart har opdaget
> nu. Den er i øvrigt ikke så god som denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhjkY

Jeg har på et tidspunkt stort set oplevet det samme. Vi var på vej (uden cv)
op på Grossglockner fra nordsiden og holdt pause og holdt pause nogle få
kilometer før Grossglockner, da der kom en gammel mercedes med cv bagefter
fra sydsiden og var på vej henover bjergkæden. Den kørte i skridtgang og det
osede og dampede fra den, så vi overhovedet ikke kunne forstå, hvordan den
var i stand til at fortsætte.
Vi så den ikke rulle baglæns, og da vi ca. 3 timer senere selv kørte tilbage
ad samme vej igen, så vi den ikke, så det må af uforståelige årsager
formentlig være lykkedes for dem at komme helt over og ned på nordsiden.

Kurt