Sponsorat
Fra : Hamann

Dato : 09-04-10 16:12

Hej NG

Hvad skal jeg have af dukumentation for at jeg kan trækker et sponsorat fra
, som jeg har givet en forening ?

Tænker på om de skal udskriver en "dags dato" , eller noget i den retning !

Det drejer sig om 1700.- inc moms

På forhånd tak

The MANN

Fra : Michael Sørensen

Dato : 09-04-10 19:00

Hamann skrev:
> [...]
> , som jeg har givet en forening ?
>
> Tænker på om de skal udskriver en "dags dato" , eller noget i den retning !

Foreningen skal sende dig en faktura på normal vis. Foreningen er vel
momsregistreret ogformentligt vant til at sende fakturaer ud.

Fra : Hamann

Dato : 10-04-10 09:49

"Michael Sørensen" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
klip

> Foreningen skal sende dig en faktura på normal vis. Foreningen er vel
> momsregistreret ogformentligt vant til at sende fakturaer ud.

Takker for hurtigt svar

The MANN