Indlejret galleri?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 11-04-10 15:24

Hejsa.

Kender I til et galleri der kan indlejres på en eksisterende side?

Jeg forestiller mig at siden indeholder et par enkelte billeder fra en
serie. Ved klik på et billede vises billedet i fuld størrelse, og der
kan bladres mellem de enkelte billeder i serien.

Det mest væsentlige er at galleriet ikke vises på en seperat side, men
som et pop-up (eller tilsvarende nyt vindue) på den eksisterende side.

På forhåndt tak
Stefan

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 11-04-10 16:12

Stefan Kristensen skrev:
> [...]
>
> Det mest væsentlige er at galleriet ikke vises på en seperat side, men
> som et pop-up (eller tilsvarende nyt vindue) på den eksisterende side.

http://webdesign101.dk/galleri/eksempler/galleri_4.php

er en mulighed.

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk