Mail
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-04-10 08:54

Grundet sindsyge hos TDC, virker min email adresse
Pnic@mail.dk ikke længere men jeg kan stadig modtage
mail via pnic@email.dk, men er grundet chikane fra TDC
stadigvæk ude af stand til at sende email via mit mail program!
Og dermed signere med en digital signatur!

Det mest simple i Verden er at opsætte et mail program:
til pop3: port 110 pop3.mail.dk - port(25,587)smtp(asmtp).mail.dk

jeg har kæmpet imod flodbølgen af idioti i mer end 6 måneder!

Jeg har aldrig spammet noget! Jeg har aldrig chikaneret nogen via E-Mail
Først password så kundenummer ect ect ect......et stort forsøg på at
sindsyggørelse!

Sjovt nok skulle jeg bruge min mail adresse til at melde en forbrydelse! der har
stået på i 12år der involvere Mord og Forræderi!

Jeg poster et signeret pdf Dokument i den binære gruppe alt.binaries.pdf inden
for 24 timer med anmeldelsen! (og signaturen er gyldig uanset hvad adobe end
påstår!)
Jeg kalder den posten for "pnic250473"

Hvis folk vil sende mail til mig kan de sende det til pnic@email.dk
Fordi adressen pnic@mail.dk højst sandsynligt bliver brændt af en spritter
hos TDC!

FUT:(Follow up to, opfølgning til) dk.edb.internet.udbydere
--
/Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : P.N.

Dato : 09-04-10 10:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse
> hos TDC!
>
> FUT:(Follow up to, opfølgning til) dk.edb.internet.udbydere
> [...]

Den ide med at oplyse dit Nordea kontonummer er ret god især hvis der er
nogen der vil støtte din sag økonomisk.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-04-10 14:18

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse

> Den ide med at oplyse dit Nordea kontonummer er ret god især hvis der er nogen
> der vil støtte din sag økonomisk.

Ja!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-04-10 10:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hos TDC!
>
> FUT:(Follow up to, opfølgning til) dk.edb.internet.udbydere

Så nu ligger den der, til fri afhentning(hvis folk ellers kan finde ud af at
hente den i nyhedsgruppen alt.binaries.pdf, jeg har lige selv hentet dern ned!

Hvis folk ikke engang kan finde ud af at hente fra en binaer nyhedsgruppe
hvordan
kan de så begå sig i et moderne samfund!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-04-10 10:43

Peter Nicolaysen skrev:

>hente den i nyhedsgruppen alt.binaries.pdf,

Hvilken server ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-04-10 14:17

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvilken server ?
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Giganews!(der er en del stavefejl jeg siden har rettet)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-10 15:01

Peter Nicolaysen skrev:

>Giganews!

ok, så står jeg over, nægter at betale ekstra for at se noget på usenet.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-04-10 11:01

Den 09-04-2010 14:53, Peter Nicolaysen skrev:

> Grundet sindsyge hos TDC, virker min email adresse
> Pnic@mail.dk ikke længere

Du kunne have lyttet til de advarsler, du har fået, så var
det ikke sket.

> Jeg har aldrig spammet noget!

Jo, du har spammet dk.helbred.

Du er blevet informeret om, at dine indlæg var spam, og at
du skulle stoppe. Da du ikke stoppede, blev der sendt en
klage til TDC, der så bad dig om at stoppe. Da du stadig
ikke stoppede, blev der sendt en ny klage, og TDC bad dig
endnu engang om at stoppe.

Dette var dog heller ikke nok til at få dig til at stoppe,
og så er der jo ikke så meget andet at gøre end at opsige
dit abonnement, hvilket TDC så åbenbart har gjort.

> Sjovt nok skulle jeg bruge min mail adresse til at melde en forbrydelse!
> der har
> stået på i 12år der involvere Mord og Forræderi!

Desværre for dig selv er du ikke modtagelig for gode råd, så
det hjælper nok ikke noget at prøve at give dig et mere, men
alligevel: Du har brug for hjælp! Kontakt en psykolog eller
en psykiater. Det kan være med til at gøre dit liv meget bedre.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå snavs på computeren:

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-04-10 15:16

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Du kunne have lyttet til de advarsler, du har fået, så var det ikke sket.

> Jo, du har spammet dk.helbred.

Kan du bevise det?
Eller er du bare løgnagtig?

Hvis jeg laver en fejl i et indlæg, og bagefter sender en cancel,
Så er det ikke spam!!!(og se nu gjorde jeg det igen)

Og så er du en idiot! Når folk er fuldstændig ødelagte af programmering
og hvert eneste sekund af dagen er en kamp mod selvmord og tortur på et niveau
din begrænsede intelligens er ude af stand til at fatte! Og en person prøver at
rette
en fejl i et indlæg,

så sidder du og kalder personen en spammer!
(en der tjener penge på at chikanere andre)

Mens personen i virkeligheden er et tortur offer, der forsøger at holde sig selv
i live! Og er blevet tilsvinet i hele verden!

Og hvad nu når Bjørnholts sindsyge "selvmyrder dig" så jeg kan være en ond
løgnagtig person der har fået dig til at slå dig selv ihjel!

> [...]
> stoppe. Da du stadig ikke stoppede, blev der sendt en ny klage, og TDC bad dig

Spam? Er du DUM? hvis der er sendt cancels så er det ikke spam
dit tump* ***** ***hul

> Dette var dog heller ikke nok til at få dig til at stoppe, og så er der jo
> ikke så meget andet at gøre end at opsige dit abonnement, hvilket TDC så
> åbenbart har gjort.

Du er jo DUM og høre på! Måtte du betale en DF Drone
hos TDC penge?

Fra : lomborg125

Dato : 13-04-10 11:23

On 12 Apr., 16:16, "Peter Nicolaysen" <p...@email.dk> wrote:

> [...]
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Er der ikke en eller anden hjælpsom person, der kan få stoppet denne
herres udgydelser?

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-04-10 18:25

lomborg125 wrote:

> Er der ikke en eller anden hjælpsom person, der kan få stoppet denne
> herres udgydelser?

Nej, men du kan smide ham i dit kill-filter så du undgår at se dem.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : hanzen

Dato : 09-04-10 15:22

> [...]
> hos TDC!
>
> FUT:(Follow up to, opfølgning til) dk.edb.internet.udbydere

Hov, du er smuttet ud af tossekassen.
Tilbage med dig, men først lige en kommentar.
Det er dig og ikke TDC der er sindsyg.
Og du spammer.
Og tag så din medicin.
--

hilzen
hanzen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-04-10 14:20

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hov, du er smuttet ud af tossekassen.
> Tilbage med dig, men først lige en kommentar.
> [...]
Ja jeg har fået udskrevet 240 stk 3mg Melatonin!(Anti-oxidant produceret i
koglekirtlen)
Og nej! Jeg spammer ikke!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-04-10 16:25

> [...]
>
> "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hov, du er smuttet ud af tossekassen.
> Tilbage med dig, men først lige en kommentar.

Nej, jeg spammer ikke!

Ja, jeg har fået udskrevet 240 stk 3mg Melatonin!
(Anti-oxidant produceret i koglekirtlen)
http://da.wikipedia.org/wiki/Melatonin

Og nej! Jeg spammer ikke!

Fra : Ralph

Dato : 09-04-10 17:12

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i en meddelelse

Nu har du været i mit filter de sidste mange år, hvorfor tror du at et
adresseskifte skulle ændre på det?

PLONK

--
Ralph