Bioshock 2
Fra : news.telelet.dk

Dato : 07-04-10 23:22

Jeg kan ikke finde den sidste dørkode på sidste bane. jeg har ledt alle
vegne, men har ikke fundet den. Er der nogen, som kan lede mig på rette vej?
Jeg har googlet koden, men ikke placeringen af koden. Kan ikke høre den på
nogen af båndene.
Benny

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-04-10 15:10

"news.telelet.dk" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> wrote in message
> [...]
> vegne, men har ikke fundet den. Er der nogen, som kan lede mig på rette
> vej? Jeg har googlet koden, men ikke placeringen af koden. Kan ikke høre

Der er tilsyneladende noget hjælp her. (hvis den kode du har fundet vel og
mærke er den der står nævnt på siden. En påstår den ikke virker)

http://www.community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-Games/Bioshock-2-hidden-door-code-spoilers/td-p/10199411;jsessionid=8A266CB5627BB78508DD7CAE8DBE5CF4

Har gennemført 2'eren, men kan ikke huske omtalte dør.

Bjarne K.

Fra : Benny

Dato : 09-04-10 11:57

> [...]
> Har gennemført 2'eren, men kan ikke huske omtalte dør.

Jeg kunne ikke bruge linket, da det var den forkerte kode. jeg ved, at
dørkoden er 4146 men kan ikke finde det sted i spillet, hvor dørkoden er
gemt. Har gennemhørt alle bånd og der er den ikke. jeg kan ikke finde en
seddel med koden. har ikke set den skrevet på nogen væg / loft.

Det er til den sidste dør i hele spillet. Er igang med, at få liv i
redningskapslen i slutspillet.
Benny

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-04-10 08:57

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> wrote in message

> [...]
> seddel med koden. har ikke set den skrevet på nogen væg / loft.
>
> Det er til den sidste dør i hele spillet. Er igang med, at få liv i

Mystisk. Linket virker fint hos mig.

Men det er noget med at man skal tælle, og det skulle være et hint man får
via en audio besked.

Det der skal tælles er: (det siger mig intet)
Brune ben
Røde munde
Blå arme
Grønne øjne.

En anden påstår, at man ser koden når man finder den mystiske hudini
plasmid, der teleportere en til andre steder. Et af stederene skulle der
står en kode på vægene.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-04-10 09:16

"Bjarne K." <b@bjarnek.invalid> wrote in message

> [...]
> via en audio besked.
>
> Det der skal tælles er: (det siger mig intet)

Jeg fandt lige mere info på bioshock2.wikia.com. Det er som jeg skriver, og
som der også står i første link, de der forskellige ting, som man åbenbart
skal tælle.

Det er åbenbart en tegning eller et maleri på en væg, der indeholder de ting
der skal tælles.

Det står midt på siden her
http://bioshock.wikia.com/wiki/Persephone

Bjarne K.

Fra : Benny

Dato : 14-04-10 20:43

Jeg tester malerierne. Tager en tur mere i den dejlige by.
Benny

Fra : Benny

Dato : 16-04-10 00:11

[...]

Nu har jeg fundet koden. Det er bemærkninger til malerierne i rummet. Båndet
ligger i samme rum. jeg har bare ikke hørt det godt nok, til, at fatte
koden. forklaring følger.

Det ene er med en "brun hjort" (4 ben)
Et maleri, som ligner "skriget" "Røde munde". (1 mund)
Et maleri med 2 personer, som svømmer. De er blå. (4 arme)
Et maleri med 3 personer med "grønne øjne" (6 øjne)

Det giver dørkoden 4146 som passer til døren.

Tak for hjælpen.
Benny