Update 2 Tyson
Fra : Pwh

Dato : 07-04-10 09:49

Vi er lige kommet tilbage fra kontrol.
Det gik fint, og jeg fik lidt mere fred i sjælen.
Det var i dag den dyrelæge der primært har stået for hans behandling
jeg talte med, og hun er et yderst fornuftigt menneske at tale med.
Hun mente som hendes kollega sagde sidst, at labratorieprøver ikke
skal afgører Tyson's liv, men at det må komme an på hvordan han har det.
Hun kunne jo se det var en helt anden hund jeg kom med i dag i forhold til
den hun fik ned for 2 uger siden.
Den hårde knold han havde på låret gav hun mig ret i havde ændret sig til
en alm hævelse, og den kunne værer lang tid om at forsvinde sagde hun.
Det at jeg ikke synes at han har helt så meget energi som normalt
var en helt naturlig rektion på en langvarig narkose, det tog også noget tid.

Så hun mener planen bør værer at jeg holder øje med hans ben,
hæver det op og han begynder og halte kommer jeg ned med ham igen.
Så vil de prøve med smertestillende igen, det hjalp jo hurtigt denne gang.
Og så måtte vi simpelthen tage den derfra.
Sætte tid på hvor længe han kan leve med den kræftform ville hun ikke,
de havde før prøvet at give hunde ½ år og leve i, og de havde så holdt flere år.
Som hun så fornuftigt sagde det, han kunne nå og dø af så meget andet
inden den skide kræft fik buk med ham

/Jens

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 07-04-10 15:05

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

Det var en god nyhed......

Alt krydses dog stadig.....

VH Pernille

Fra : jytte M

Dato : 08-04-10 06:13

On 7 Apr., 10:49, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> [...]
> Som hun så fornuftigt sagde det, han kunne nå og dø af så meget andet

Hej Jens

Det er da skønt at høre, at dyrlægen er enig med dig i, at Tyson har
det ok. Jeg håber, der er nogle gode år til ham endnu

Hilsen Jytte M

Fra : Hm

Dato : 10-04-10 21:40

Rigtig godt at høre. Jens