SynologyDS210J
Fra : Per Jensen

Dato : 02-04-10 15:27

Har købt denne og skal bruge den til at hente filer/ bittorrent og det
virker fint når min PC er tændt, men når jeg slukker for pc eller
deaktiverer netforbindelsen på min pc stopper den med at hente filer.
Spørgsmåler er så hvad skal jeg gøre, jeg har sat "Diskstation" til fast ip
nummer og skal bit-torrent programmet sidde min pc eller skal den
installeres på "Diskstation".

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-04-10 17:32

On Fri, 2 Apr 2010 16:27:17 +0200, "Per Jensen" <pj@hotmail.com>
wrote:

>Spørgsmåler er ..... skal bit-torrent programmet sidde min pc eller skal den
>installeres på "Diskstation".

Bit-torrent programmet skal installeres på diskstation.

/Hans

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-04-10 18:16

Den 02-04-2010 18:32, Hans Kjaergaard skrev:

> Bit-torrent programmet skal installeres på diskstation.
>

> /Hans

Nej, det er der i forvejen.

Mogens

Fra : Per Jensen

Dato : 02-04-10 22:21

"Mogens Nielsen" <willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det er der i forvejen.
>
> Mogens

Jeg bruger programmet Utorrent og det er ikke installeret på Diskstation.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-04-10 23:04

Den 02-04-2010 23:20, Per Jensen skrev:
> "Mogens Nielsen"<willemoesgadeFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger programmet Utorrent og det er ikke installeret på Diskstation.

Nu var svaret var ikke til dig, og jeg har svaret til dig at torrent
program er installeret i dåsen. Læs det.

Mogens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-04-10 16:34

"Per Jensen" <pj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger programmet Utorrent og det er ikke installeret på
> Diskstation.

Så kan det selvfølgelig ikke virke uden PC'en, hvor det er installeret.

Jeg kender ikke din NAS, men på de fleste er der et program til
formålet - brug det i stedet.

Jan

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 02-04-10 18:24

Den 02-04-2010 16:27, Per Jensen skrev:
> [...]
> Spørgsmåler er så hvad skal jeg gøre, jeg har sat "Diskstation" til fast ip
> nummer og skal bit-torrent programmet sidde min pc eller skal den

Du skal aktivere Download Station i Management, som håndterer torrents,
http, ftp og binære news downloads.
Og så lægger du dine torrents ind via Download Station eller Synology
Assistant som instaleres på din PC/Mac.

Mogens

Fra : Torben \(8381 Tilst\~

Dato : 03-04-10 21:38

"Per Jensen" <pj@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Spørgsmåler er så hvad skal jeg gøre, jeg har sat "Diskstation" til fast
> ip nummer og skal bit-torrent programmet sidde min pc eller skal den

Synology Download Redirector
indeholder en dropbox hvor du dropper torrentlinket

/Torben