Rudy er død
Fra : P.N.

Dato : 01-04-10 17:26

Min lille hund igennem de sidste 16 år er gået bort, en ting der undrer mig
er at da jeg kom hjem med ham fra dyrlægen og lagde ham på et tæppe, kommer
to andre hunde og kikkede på ham, Normalt logrer de når de ser hinanden, men
da han lå død kikkede de blot og gik videre. Jeg spekulerer på forstår at
han ikke er til mere?.

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-04-10 18:32

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommer to andre hunde og kikkede på ham, Normalt logrer de når de ser
> hinanden, men da han lå død kikkede de blot og gik videre. Jeg spekulerer

Det gør mig ondt for dig at din lille ven er borte. Han har sikkert haft et
dejligt liv hos dig, og vi ved jo alle at der kommer en dag.........
Havde selv en dejlig schæfertæve som blev hele 16 år, men sorgen er jo ikke
mindre når man mister et af sine dyr, uanset hvor høj en alder de har nået,
sådan er det bare.

Du kan være sikker på at dine to andre hunde vidste at han ikke levede mere.
Hunde er utroligt gode til at sanse den slags.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : P.N.

Dato : 01-04-10 19:16

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du kan være sikker på at dine to andre hunde vidste at han ikke levede
> mere. Hunde er utroligt gode til at sanse den slags.

Tak for de pæne ord, jeg troede ikke at det ville gøre så ondt.
www.bichon.ws
her er billeder af Rudy i hans velmagtsdage, den hund jeg sagde farvel til i
går var kun en skygge af sig selv.

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 06-04-10 13:51

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.bichon.ws
> her er billeder af Rudy i hans velmagtsdage, den hund jeg sagde farvel til

Hej Tove.

det gø også mig ond at din hund er væk, vi havde en dejlig Shetland Shepdog
som blev 13½ år, det var hårdt,
det der forbavsede mig mest var, det gjorde mere ondt at miste min hund, end
da min far døde, det var også hårdt, men jeg var helt knust ved at min hund
blev aflivet, er jeg speciel, eller er der andre som har haft det sådan
også?

Kurt J.
Odense

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-04-10 15:00

"Kurt E. Jensen" <kurtj@galnet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> end da min far døde, det var også hårdt, men jeg var helt knust ved at min
> hund blev aflivet, er jeg speciel, eller er der andre som har haft det

Hej Kurt.

Min dejlige schæfer gik bort for mange år siden. Tråden omhandler P.N.'s
lille Bichon Frisé Rudy, som lige er død.

Jeg føler med dem der mister deres dyr, for jeg husker det endnu som det var
i går at vi mistede vores hund. Det er slemt for de fleste mennesker, for
man tænker jo ikke over at man kun har dem til låns, og at deres levealder
er begrænset. De fleste mennesker har heldigvis masser af billeder og gode
minder om deres kæledyr, men det gør fantastisk ondt at skulle sige farvel.
De har jo været som familiemedlemmer for os, og deres trofasthed er som
regel uden grænser.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-04-10 16:48

Kurt E. Jensen udtrykte præcist:
> [...]
> blev aflivet, er jeg speciel, eller er der andre som har haft det sådan også?

Tror der er andre; min kone "græd" ½ år da vores Golden blev aflivet i
en alder af 7 år...

Hans
www.zofiaoghans.dk