Ny type hunde"hals"bånd
Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 14:26

Begge mine hunde trækker meget (indtil de er trætte), og min kone kan f.eks
kun styre en af gangen, og kan derfor ikke gå tur med begge to på en gang.

Jeg selv får ondt lidt ondt i ryggen, når vi gåre en længere tur.

Har selvfølgelig overvejet diverse remidier, men synes ikke om seler, og de
der der skal om snuden, får det til at se ud, som om det er en mundkurv, og
folk tror måske at hundenen er farlig.

Jeg kom derfor forleden på en helt anden ide. Jeg tog en gammel læderrem, og
klippede hagerne af, så jeg kun havde et håndtag og en løs ende.I den løse
ende lavede jeg det som søfolk kalder et skonnertknob, og som er et knob,
som kun strammer til, når der trækkes.

Jeg prøvede derefter med den ene hund at sætte denne læderrem omkring halen,
ca halvdelen ind på halen ?

Så skulle der gåes prøvetur. Bortset fra at hunden virkede noget forbavset,
så fandt den ret hurtig ud af hvad det gik ud på. Og det bedste af det hele.
DEN TRAK SLET IKKE.

Den gik fint, stille og rolig, og både tisseriet og pølleriet, blev klaret
uden problemer.

Har prøvet det på vores ældste hund, med samme gode resultat. Og jeg har
faktisk tænkt mig at sætte det i produktion.

Jeg skal nok lige komme med et link til min nye hjemmeside, når den er oppe
at køre. Der vil være billeder at se.

Jeg mangler dog stadig at komme på et godt navn, men kan jeg jo tænke over
her i påsken.
Har endtil videre tænkt på noget ala dogtailer

Vil egentlig bare lige lade ide'en gå videre, så man selv kan lave en, eller
vente på jeg får startet produktionen op

Håber ikke at ovenstående virker alt for spam agtigt

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 01-04-10 14:56

Bjarne K., skrev:

> Håber ikke at ovenstående virker alt for spam agtigt

Virker mere som aprilsnar agtigt.

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 16:42

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message

> Virker mere som aprilsnar agtigt.
>
> /Jens

Ja, ja vent du bare og se, når får min hjemmeside op at køre. Jeg venter kun
på at Hjemmeis' nye 4G internet kommer til midjylland.

http://epn.dk/teknologi2/computer/article2027891.ece

Bjarne K.

Fra : jopa

Dato : 01-04-10 17:09

Bjarne K. skrev:

> Ja, ja vent du bare og se, når får min hjemmeside op at køre. Jeg venter
> kun på at Hjemmeis' nye 4G internet kommer til midjylland.

Så kommer du til at vente til 1 april år lort for der findes intet 4G
men godt forsøgt

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : jopa

Dato : 01-04-10 17:25

jopa skrev:

> Så kommer du til at vente til 1 april år lort for der findes intet 4G
> men godt forsøgt

Sorry var lidt for hurtig.
der findes/kommer 4G MOBILNETVÆRK men om Hjem is skal levere og enda
gratis er nok en aprilsnar

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 18:34

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message

> men om Hjem is skal levere og enda gratis er nok en aprilsnar

Shit. Jeg kunne ellers godt leve med kun at være online, den ene dag om ugen
HjemmeIs bilen kommer forbi

Bjarne K.

Fra : Kim Christensen

Dato : 01-04-10 13:47

On 1 Apr., 15:55, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> Virker mere som aprilsnar agtigt.

Kan du ikke fortælle Cesar Millan det?

http://www.youtube.com/v/0DZ1aqDK6Ik

Hilsen Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-04-10 21:03

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote in message
On 1 Apr., 15:55, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

>Kan du ikke fortælle Cesar Millan det?

>http://www.youtube.com/v/0DZ1aqDK6Ik

Jeg kunne ikke få ovenstående link til at virke. Men det er nok det samme
link som nedenstående.

http://www.youtube.com/watch?v=0DZ1aqDK6Ik

Kan dog se, at han ikke bruger mit patenterede skonnertknob

Bjarne K.

Fra : Kim Christensen

Dato : 01-04-10 14:24

On 1 Apr., 22:03, "Bjarne K." <n...@nej.ni> wrote:

> Jeg kunne ikke f ovenst ende link til at virke. Men det er nok det samme
> link som nedenst ende.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=0DZ1aqDK6Ik
>
> Kan dog se, at han ikke bruger mit patenterede skonnertknob

Det er den slags små variationer folk tilføjer for at komme uden om
patentrettighederne.