Crossfire
Fra : lnc

Dato : 29-03-10 19:49

Jeg har monteret 2X5770 i mit Asrock AOD 128GX

Win 7 lader mig ikke instrallere medfølgende driver - Windows HAR
installeret den nyeste skrives der

Til trods for det tvang jeg mig til install af 10,3 driver fra ATI - Aktiver
Crossfire - vinget af - men ak synes ikke der er noget der indikerer at det
er tilfældet.

men savner et værktøj eller andet der kan bekræfte af mit system kører CF

er der nogen her der kan hjælpe ?

Mvh Lars

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-03-10 20:29

"lnc" <booh@it.dk> wrote in message
> [...]
> indikerer at det er tilfældet.
>
> men savner et værktøj eller andet der kan bekræfte af mit system kører CF

Stødte lige på dette. (via google)

To check if CF is really enabled in your system you can try the Everest
tool.
It shows you if CF is enabled. The GPU-Z tool wich are some people also are
using does not work good in Vista.

Der er to versioner af Everest. En freeware version, der efterhånden er ret
gammel, og en købe version der er noget nyere.
Hvis freeware versionen ikke virker, kan man prøve købeversionen gratis i
30 dage.

Find dem via google.

Bjarne K.