Battlefield 2 + Add-on på Vista ????
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 28-03-10 01:23

Hejsa

Ka det lade sig gøre at kører spillet i Windows Vista ??????

Har installeret Battlefield 2 + add-on + patch 1.50 full , men det hjalp
ikke noget ..... øøvvvv

Hvad kræver det at kører Battlefield 2 + add-on på en Vista PC'er ????

Mvh.

Lars

Fra : Mads

Dato : 28-03-10 10:11

On Sun, 28 Mar 2010 01:23:02 +0100, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke noget ..... øøvvvv
>
>Hvad kræver det at kører Battlefield 2 + add-on på en Vista PC'er ????

Hvad er problemet? Du er nødt til at være lidt mere præcis.

BF2 med alle udvidelser kører fint her. Tidligere på Vista og nu på
Windows 7 64 bit.

mvh Mads

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 28-03-10 11:19

Hejsa Mads

Når jeg prøver at starte BF2 eller BF2-add-on'en op, så starter den op i en
sort skærm og
går derefter ud til skrivebordet og så sker der ikke mere .........

Så hvordan ka jeg få liv i BF2 + Add-On'en ????

Mvh. Lars

Fra : Mads

Dato : 28-03-10 13:01

On Sun, 28 Mar 2010 12:18:36 +0200, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>går derefter ud til skrivebordet og så sker der ikke mere .........
>
>Så hvordan ka jeg få liv i BF2 + Add-On'en ????

Hej

Det problem er jeg så ikke stødt på.

Har du prøvet at køre programmet som administrator ?
Og evt i XP compability mode ?

Hvad med din grafik driver, er den opdateret ?

mvh Mads

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 28-03-10 15:34

Hejsa Mads

Det var sku da mig der var så dum at hoppe på den , da der stod
Patch_150_Full,
hvad den så ikke var , da den krævede at man sku installer Patch v1.41 først
*GAMS*
Så nu Virker BF2 + Add-on igen igen, men er lige stødt på andre problemmer ,
som jeg vil lave et indslag om......

Mvh. Lars