nyt tv signal ( digitalt )
Fra : Farmer

Dato : 28-03-10 13:54

Hej ng

Hvordan er det lige med at se tv i campingvognen nu efter det nye tv signal
er kommet skal men ikke købe en extra box så man kan se digital tv i
campingvognen ellers virker det vel ikk

Mvh.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-03-10 14:15

Farmer wrote:
> Hvordan er det lige med at se tv i campingvognen nu efter det nye tv
> signal er kommet skal men ikke købe en extra box så man kan se
> digital tv i campingvognen ellers virker det vel ikk

Det er rigtigt, hvid du ikke har et TV med indbygget digitaltuner. Harald
Nyborg har en Denver-ting med mpeg4 til modtagelse af de digitale
gratis-kanaler, som koster Kr. 369,-

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Farmer

Dato : 28-03-10 14:38

"Carsten Stage" <camping@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er rigtigt, hvid du ikke har et TV med indbygget digitaltuner. Harald
> Nyborg har en Denver-ting med mpeg4 til modtagelse af de digitale
> gratis-kanaler, som koster Kr. 369,-

Var lige inde at kigge på tv´et der står bag på den........

19" lcd tv med dvd og digital dvb-t tuner

og

Compression : mpeg 2 / mpeg 4

så kunne man ikke godt forestille sig at den kunne modtage tv i
campingvognen ?? den er oss købt sidste år så den er jo næsten ny
hehe -;)

Mvh.

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-03-10 14:43

Farmer wrote:

> så kunne man ikke godt forestille sig at den kunne modtage tv i
> campingvognen ??

Du sætter bare antennestikket i og lader tuneren finde kanalerne - du har
hvad der behøves...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Farmer

Dato : 28-03-10 14:51

> Du sætter bare antennestikket i og lader tuneren finde kanalerne - du har
> hvad der behøves...

Mange tak for hjælpen.....

Fra : Søren Kring

Dato : 29-03-10 19:15

"Farmer" skrev i en meddelelse

> Var lige inde at kigge på tv´et der står bag på den........
>
> 19" lcd tv med dvd og digital dvb-t tuner
>
> og
>
> Compression : mpeg 2 / mpeg 4

Når den har dvb-t, så kan du se de fleste digitale kanaler. DR-HD, DR-update
m.m. sender i mpeg4! Så spørgsmålet er om den oplysning med "Compression"
henviser til dvb-t tuneren (så er alt i orden) eller til DVD afspilleren
(også en mulighed og så må du undvære et par kanaler.

Søren

Fra : Ped

Dato : 31-03-10 00:25

Hej NG,

Afledt spørgsmål:

Jeg har en 15" fladskærm af mærket VTS med DVB-T tuner i
campingvognen.
Sidste år i Berlin kunne vi modtage omkring 30 kanaler, i Dresden
omkring 20 kanaler og udenfor Prag ca. 15 kanaler. Lige nu bor jeg i
midtjylland, hvor TV'et kan finde omkring 30 kanaler, men der er kun
billede på DR1, DR2, DR Synstolkning, TV2/MidtVest og Midt Vest. På
alle
andre kanaler er der enten sort skærm eller meddelelsen "Service
optaget". Hvorfor det? Skal jeg have en 'boks' for at kunne se noget

de øvrige?

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Per Henneberg Kriste~

[...]