Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Borger.dk
Fra : carl

Dato : 25-03-10 12:20

For noget tid siden loggede jeg ind på borger.dk med min digitale signatur.
Jeg fandt dernæst frem til et punkt hvor jeg kunne se den løn jeg havde fået
udbetalt i januar og feburar. Dette blev vist på borger.dk siden. Men jeg
jeg kan ikke længere finde denne side.

Er der nogen som har en ide til hvorhenne på borger.dk jeg har været?

Fra : carl

Dato : 25-03-10 12:24

"carl" <carl@.com> wrote in message
> [...]
> siden. Men jeg jeg kan ikke længere finde denne side.
>
> Er der nogen som har en ide til hvorhenne på borger.dk jeg har været?

Ah man skal gå ind på "min side".