Input file multiple IE
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-10 21:50

Dette virker i alle andre browsere end IE:

<head>
</head>
<input type="file" name="files[]" multiple>

Hvad er den tilsvarende kode for IE?

Anders Mikkelsen
www.agmweb.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 20-03-10 23:13

Anders Mikkelsen formulerede spørgsmålet:
> Dette virker i alle andre browsere end IE:

> <head>
> </head>
> <input type="file" name="files[]" multiple>
>
> Hvad er den tilsvarende kode for IE?

Der er ingen doc-type.
Der mangler <title> i <head>
<input multiple> er svjv kun valid for type="select".

Browsere i quirks - og du vil gerne hvorfor det ikke virker.
Der er formentlig et svar til hver IE version....

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-10 00:05

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Browsere i quirks - og du vil gerne hvorfor det ikke virker.
> Der er formentlig et svar til hver IE version....

Såvidt jeg har forstået bør det ikke virke i IE. Derfor leder jeg efter en
tilsvarende funktion til at uploade flere billeder uden alt for meget hokus
prokus..

Anders Mikkelsen
www.agmweb.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 21-03-10 10:47

Anders Mikkelsen tastede følgende:
> [...]
> tilsvarende funktion til at uploade flere billeder uden alt for meget hokus

Google:
http://the-stickman.com/web-development/javascript/upload-multiple-files-with-a-single-file-element/
http://www.phpeasystep.com/phptu/2.html
http://www.plus2net.com/php_tutorial/php_multi_file_upload.php

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-03-10 00:33

Birger Sørensen wrote:

> Der er formentlig et svar til hver IE version....

Han tænker nok på htm5.
Da MS laver samme nummer med IE9 som IE7+, er det ikke nemt at vide hvornår
man reelt kan bruge det.

Det bliver nok når den sidste XP er aflivet.

Stig Johansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-03-10 02:05

Stig Johansen wrote:

> Det bliver nok når den sidste XP er aflivet.

Hvilekt formentlig kommer til at vare længe. XP er - næst efter 2K - den
bedste Windows, der endnu er udgivet.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 21-03-10 06:20

Erik Ginnerskov wrote:

> Hvilekt formentlig kommer til at vare længe. XP er - næst efter 2K - den
> bedste Windows, der endnu er udgivet.

Ja, men man kan håbe på det giver anledning til at finde andre browsere, da
MS ikke vil tibyde opdatering af IE/XP.

I bund og grund er det vel en forhaling af fremskridtet - indtil ''folket'
bøjer sig og køber ny PC/Windows.

Specielt de fattige lande har ikke råd til det, så der går nok mange år før
andelen er tilstrækkelig lav til man kan se bort fra IE7/8.

Stig Johansen