Bones
Fra : Pwh

Dato : 16-03-10 21:04

De lede køtere havde ikke fået ben i alt for lang tid, så de hungrede
Nå, den lokale bone puscher have fået de gode hjem, så jeg hamstrede vildt.

De fik først et let måltid af El-kama med 1/4 kylligelår, de gloede ådsvagt på mig,
om de skulle leve af det.
De fik så et rimeligt seriøst bone som blev høvlet ned som var de et par kompostkværne
på fire poter, Tyson selv først færdig, store gimme schæfertænder

Ok, de fik så de sidste af 2 kilos posen, dem har de så ikke orket at gnaske i sig endnu,
sikke et par skvathunde jeg har, sidste gang jeg køber blandingshunde

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-10 10:07

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gnaske i sig endnu,
> sikke et par skvathunde jeg har, sidste gang jeg køber blandingshunde

Ja de er alt for dyre i kost )

M.V.H....Benny..