D & D 3.5 eller 4.0
Fra : Offer

Dato : 15-03-10 15:24

Er i gang med at finde ud af om vi (min gruppe) skal opdater til 4,0
Vi spiller 3,0 og lidt 3,5. så enten skal vi invistere mere i 3.5
eller så skal vi invistere i 4,0
Har læst mange indlæg, rundt omkring, og er kommet til den beslutning:
At vi bliver ved det gamle da der er mere rollespil i det.
Det er en del af rollespillet og sidde og diskuter om det man nu gør
er i orden med reglerne :)

Mvh thomas

Fra : Offer

Dato : 15-03-10 15:27

On 15 Mar., 22:24, Offer <thomsoffer...@gmail.com> wrote:
> [...]
> At vi bliver ved det gamle da der er mere rollespil i det.
> Det er en del af rollespillet og sidde og diskuter om det man nu gør

Detter skulle ligge et andet sted hvordan flytter man det, eller
sletter det ?