Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Scam og sporing af bankkonto
Fra : Allan F

Dato : 14-03-10 18:22

Jeg prøver at finde en fusker, som jeg har overført nogle penge til. Det
drejer sig om en auktion på QXL, hvor sælger ikke var
personnummerverificeret. Jeg har kontonummeret, og en e-mail (hotmail)
adresse, men jeg kan ikke få banken til at give mig nogen oplysninger -
udover at det drejer sig om en kvinde.

Nogen der har en idé? Jeg er helst fri for at gå til politiet - det drejer
sig om 1250 kr.

Allan F

Fra : Michael

Dato : 15-03-10 11:17

> [...]
> udover at det drejer sig om en kvinde.
>
> Nogen der har en idé? Jeg er helst fri for at gå til politiet - det drejer

Har du prøvet at kontakte QXL, måske kan de hjælpe dig.

--

MVH
Michael - oz2aey - A-licens

Fra : jos

Dato : 15-03-10 13:43

Michael wrote:

> Har du prøvet at kontakte QXL, måske kan de hjælpe dig.
det ku de ikke for 2 år siden.
Derfor har jeg sluppet den indkøbsvej!

finn

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-03-10 08:23

jos skrev:
> det ku de ikke for 2 år siden.
> Derfor har jeg sluppet den indkøbsvej!

Enig, jeg havde et tilsvarende problem (dog med en der havde 3000+ gode
karakterer) og skrev til QXL for at høre hvordan jeg skulle forholde mig...
De svarende aldrig på min henvendelse men 2 dage senere var kontoen på
mystisk vis forsvundet helt, som om den aldrig havde eksisteret

Fra : JBH

Dato : 25-03-10 23:16

"Michael" <no@mail.2me> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at kontakte QXL, måske kan de hjælpe dig.

Næppe nogen stor hjælp, QXL vil normalt kun formidle kontakten til andre
som også er blevet snydt, hvis samme svindler har snydt flere.

mvh
JBH
(Som ikke længere bruger QXL)