montering af cykelholder bag på cv
Fra : jan kristensen

Dato : 14-03-10 17:41

hej ng.

Jeg har anskaffet mig en cykelholder til 2 cykler
jeg regner med selv at montere den, den skal selvfølgelig
boldtes i noget solid.
jeg har søgt efter et diagram over en cv (lmc 495 fra 1995)
men det er jo nok lidt optimistisk at tro en sådan lige ligger
på nettet.
men er der nogen der har prøvet selv, og er der noget jeg ikke
skal gøre ..... ?
gode råd modtages

på forhånd mange tak.

jan kristensen

Fra : Jens

Dato : 10-04-10 07:40

Da ingen andre "kloge" har svaret dig så skal jeg da give dig mine 10 cent.

Jeg har ALDRIG selv gjort det, men har hørt/læst et sted at det gøres sådan:

De øverste beslag skues ind i rammen over vinduet (går ud fra at der er et
vindue i bagenden på din cv) da der altid sidder en tvær-stiver-træ-pind
der.
De nederste beslag monteres med gennemgående maskinskruer (altså IKKE
træskruer) med et stykke plade eller store skiver indvendigt - normalt nede
i magasinet så de ikke er synlige.

Jeg er ret sikker på en venlig campingvogns-mager vil fortælle dig hvor
træ-pinden sidder i din CV.

Mvh
Jens