Afmontere vandtank, Thetford
Fra : Martin [6000]

Dato : 14-03-10 16:49

Hej gruppe,

Dum som fruen og jeg har været har vi glemt at tømme vandtanken på vores
Thetford C 200CW toilet. Selve rummet med indsatset var således våd af
skyllevand og skyllehåndtaget i vognen på toilettet går træg og pumper
ikke.

Jeg har forsøgt at se mig ud af hvordan jeg afmonterer vandtanken uden at
splitte hele badeværelset ad - er det muligt?

Nogle fif? Er vi helt fucked eller ser det blot værre ud end det mon er?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : jens

Dato : 16-03-10 19:15

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> splitte hele badeværelset ad - er det muligt?
>
> Nogle fif? Er vi helt fucked eller ser det blot værre ud end det mon er?

Hvis du kigger ind igennem lugen udefra når du har taget affaldstanken ud,
så skulle du gerne kunne se de skruer det er gjort fast med.
Derudover kan der jo være noget fugemasse der skal skæres fri.
Der er splittegning her
http://www.thetford.com/HOME/PRODUCTS/PermanentToilets/CassetteC200CWSCS/tabid/112/Default.aspx
http://www.thetford.com/HOME/PARTS/PermanentToilets/CassetteC200SCSPartsNEW/tabid/646/Default.aspx

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-03-10 22:43

> Hvis du kigger ind igennem lugen udefra når du har taget affaldstanken
> ud, så skulle du gerne kunne se de skruer det er gjort fast med.

Ja dem har jeg skruet ud - glad og fro troede jeg det var nok men jeg kan
ikke rokke lokummet ud af stedet :-/

> Derudover kan der jo være noget fugemasse der skal skæres fri. Der er

Det er måske her mit problem er... naiv som jeg var troede jeg, jeg kunne
nøjes med de skruer.

Jeg må lige se på det igen en af de nærmere dage.

Tak for dit indlæg :)