Min hund er deltager i en afstemning.
Fra : Guido Faust

Dato : 11-03-10 09:18

Min hund er deltager i en afstemning.

Fordi jeg vil gerne se ham vinde, jeg vil gerne spørge dig, om dit dit
Kan du give stemme?

Det er en passende tysk Mouth blaumen Halzband.
Billedet navn er: Støvet fra Übach-Palenberg

Reference Billede:
http://hswoche.weiss-intermedia.de/typo3temp/GB/d28a184349.jpg

Afstemningen kan ske.
http://hswoche.weiss-intermedia.de/index.php?id=48&pid=1026

Grunden til min bekymring:

Eigenlich Jeg ville bare først få nogle cool billeder af ham i
Websteder.
Nu vil jeg forfølge andre mål.

Hvis vi går ture, jeg har ofte det problem, at folk er bange
Han har, siden han er ikke helt lille.

Duyts er nu et år gammel og nu vejer ca 50 kg og har været
Schultermass af 85cm.
De fleste 4-årige børn, er mindre end eller genaus så høj som han.

Det problem, som er irriterende IFF ændre mennesker krydser gaden eller i
stor bue uden at gå til hunden,
så hvis du ønsker at spise det samme. Han lytter godt. Når forbipasserende
krydser vores vej, jeg får hunden løb væk.
Han gør også noget Anstallten mennesker går på ca. I almindelighed, sidder
han
fredeligt ved siden af mig.

Jeg vil gerne forklare stemme lidt. Hvis min hund vinder
Han er i avisen med en artikel.
Hvis alle kan se hunden, måske færre mennesker bliver fredeligt, er
til panik i byen, når du ser hunden.

Alle, som kender ham, vil bekræfte, at vores hund er en blid kæmpe.
Han er fantastisk med alle hunde, uanset om store eller små.

Der er endda folk, der tager din mini-hund på armen og så sige
"Kom væk hurtigt befor han nu auffrist. Hvis det ikke
var så trist, vi kunne grine af det.

Så jeg lod ham tage konkurrencen tei. Således min stemme
en er i avisen, skal han vinde.

Jeg ønsker at være, når Sparziergang bedre at konkurrencen end
agumentieren til en sammenligning med Hunden af helvede imod!

Måske du hjælpe mig lidt.

Hvis du ønsker at se flere billeder, som du kunne på min HP
http://www.Treffpunkt-Boscheln.de i galleriet.

Hilsen

Guido

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-03-10 10:47

"Guido Faust" <Guido.Faust@Post.RWTH-Aachen.de> skrev i meddelelsen
> Min hund er deltager i en afstemning.
>
> Fordi jeg vil gerne se ham vinde, jeg vil gerne spørge dig, om dit dit
> Kan du give stemme?

Selvfølgelig skal din smukke vovse da have en stemme herfra. Det er hermed
gjort. Pøj pøj med konkurrencen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lars Graversen

Dato : 11-03-10 20:12

> [...]
> Kan du give stemme?
>
> Det er en passende tysk Mouth blaumen Halzband.
> Billedet navn er: Støvet fra Übach-Palenberg

Flot hund
Det er hermed gjort
Lars / TUT