Oister hastighed
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-03-10 12:14

Hej

Oster reklamere med 2Mbit og 384Kbit

Men er dette i virkeligheden ikke bare samme produkt som 3´s 7,2Mbit??

Altså ligenu har jeg et TDC baseret og hastighed, hvis koblet på HSPA
netværk ca. 2Mbit og 1Mbit i upload... Vil oster fx sagtens køre fx
3mbit og 2Mbit upload, eller er den begrænset til de 2/0,38`?

på forhånd tak

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-03-10 21:18

On 2010-03-11 20:13:40 +0100, Bjarke Hansen said:

> [...]
> netværk ca. 2Mbit og 1Mbit i upload... Vil oster fx sagtens køre fx
> 3mbit og 2Mbit upload, eller er den begrænset til de 2/0,38`?

Oister er 2 Mbit/s .. du kunne måske .. teoretisk .. komme lidt over
men det ville være undtagelsen. Deres abbonement svarer ikke til 3´s
7,2 Mbit/s hvilket der forøvrigt ikke er noget abbonement der hedder.
Oister svarer nærmere til noget 3 kalder Eazyinternet Classic.

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-03-10 00:15

Bjarke Hansen wrote:

> Hej
>
> Oster reklamere med 2Mbit og 384Kbit
>
> Men er dette i virkeligheden ikke bare samme produkt som 3´s 7,2Mbit??

Nej, hastighederne er begrænset. Jeg har aldrig oplevet at være
væsentligt over 2 Mbit når jeg downloader noget på Oister.

--
Jesper Lund

Fra : F. Hansen

Dato : 12-03-10 06:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har haft dem et par måneder og hastigheden ved test, ligger mellem 0.5
og 4.5 mbit i download,
og i upload ligger den på 0.4 og op til 1.0 mbit

Det afhænger selvfølgelig af hvor belastet masterne er.

Finn