Vista Home - netværk
Fra : JSH [9800]

Dato : 11-03-10 08:53

Hej
Jeg har flere computere i huset.

"Hovedcomputeren" som altid er tændt er forsynet med MS Vista Home og på
denne pc ligger alle vores data - billeder og musik.

Da det er omkring 75 GB synes jeg det vil være spild af harddiskplads hvis
særligt musikken skal kopieres ud på alle pc-erne.

Jeg havde derfor tænkt mig at dele harddisken - harddisk D - en ekstra
harddisk, men det kan jeg ikke få til at virke.

Kan Vista Home virkeligt ikke dele en harddisk?

Hvis ikke - kan jeg så lave nogle cowboytricks så det kan virke?

Jeg vil ikke til at smide Win XP på pc-en da jeg har org. nøgle til Vista og
ikke til en ekstra XP

Fra : JSH [9800]

Dato : 14-05-10 22:11

Hej
Er der virkeligt ikke nogen der kan hjælpe med dette problem? Please

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 14-05-10 22:41

JSH [9800] skrev:
> Hej
> Er der virkeligt ikke nogen der kan hjælpe med dette problem? Please

Det ville sikkert være bedre at spørge i en Windows-gruppe. Beskriv også
gerne, hvad du præcist har forsøgt og hvordan det "ikke virkede".

/Lars