Sælger Våde Brugtetrusser
Fra : Linda Jeppesen

Dato : 08-03-10 03:24

Hejsa

Jeg syntes det er frækt at andre dufter til mine brugte trusser
Derfor sælger jeg mine brugte trusser på:

http://omsex.dk/brugtetrusser/

Du er velkommen til at skrive til mig på duftetrusser@gmail.com

Mvh Sandra

Fra : Henning Lund

Dato : 10-03-10 15:57

Linda Jeppesen wrote:
> Hejsa
>
> Jeg syntes det er frækt at andre dufter til mine brugte trusser
> Derfor sælger jeg mine brugte trusser på:

> [...]

Kan du sælge noget brugt arbejdstøj for mig? Vi kan dele 50/50%
bare jeg får det solgt.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Nana

Dato : 10-03-10 17:55

"Linda Jeppesen" <duftetrusser@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---

Hvis du tænder så meget på det, hvorfor giver du dem så ikke væk gratis?
Pfffft...

Fra : Henning Lund

Dato : 10-03-10 18:16

Nana wrote:

> Hvis du tænder så meget på det, hvorfor giver du dem så ikke
> væk
> gratis? Pfffft...

Jeg tænder skam ikke på det, men ser en lille forretning i det

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Nana

Dato : 10-03-10 23:38

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænder skam ikke på det, men ser en lille forretning i det
> --
> mvh
> Henning Lund

Nu snakkede jeg så heller ikke til dig.