Erfaring med hår-programmer
Fra : Gravse

Dato : 04-03-10 19:22

Hej

Jeg har en bekendt der har en frisør-salon med 4 ansatte der bruger C5, men
hun vil gerne kunne lave noget statistik på de ansattes salg mv.
Hun har nu set på programmerne Admind Hair og Hairtools, og de kan på
papiret begge det hun efterspørger og koster nogenlunde det samme.
Er der nogle der har erfaringer med disse programmer?
/Bo

Fra : Michael Sørensen

Dato : 06-03-10 08:43

Gravse skrev:
> [...]
> papiret begge det hun efterspørger og koster nogenlunde det samme.
> Er der nogle der har erfaringer med disse programmer?

Hej Bo.

Jeg kender ikke Admind Hair, men Hairtools. Dog kender jeg ikke
Hairtools fra frisørens side, kun fra revisorens, hvor der er okay
muligheder for at lave udtræk til bogføring / regnskab. Kunden virker
også tilfreds med programmet.

Jeg vil dog anbefale dig at høre brancheorganisation,
kollegaer/konkurrenter og lignende som rent faktisk bruger programmet
fra frisørens vinkel, hvad deres anbefalinger er.