Hamborg, interaktivt museum for teenagere?
Fra : Leif Neland

Dato : 03-03-10 14:12

Ideer søges til et museum eller lign. i Hamborg, der kan interessere en
dreng og en pige på 13-14. (Åbent her på lørdag...)

Noget, hvor man kan prøve noget, ikke bare kigge på, et eksperimentarium
eller sådan noget.

Jeg har ikke kunne finde noget andet end et flot projekt, men det er ikke
bygget endnu

Leif

Fra : KHH

Dato : 04-03-10 00:38

ved naturligvis ikke om de har interesse i modeiltog, i Hamburg findes nok
den største modelbane i hele Europa, men kender desværre ikke adressen.

Skal jeg finde noget på destinationen, hvor vi skal ligge googler jeg, og
for det meste finder man noget af interesse

Fra : henrik

Dato : 04-03-10 19:47

Her findes lige en hjemmeside på Miniature Wunderland i Hamburg:

http://www.miniatur-wunderland.de/

hvor man sikkert kan finde en adresse og man kan se at hvis man ikke har
reseveret plads på nuværende tidspunkt til på lørdag, må man forvente en kø
på ca. 1 time for at komme ind!!!

Udover mig, er der 3 hunkønsvæsner i min familie hvor også de 2 pige på 12
og 16 år (også konen) fandt det interesant at se på det enorme anlæg m.m.

Man kan roligt sætte 4-5 timer af til et besøg.

mvh

Henrik