Online webeditor til PHP og MySQL.
Fra : Erik Hansen

Dato : 03-03-10 17:37

Findes der et program/plugin/activeX eller hvad sådan noget nu kunne
hedde hvor en bruge som går ind på en hjemmeside der startes der en
editor ala Word hvor man har mulighed for at kunne formatere tekst
samt indsættes af billede.
Når brugere så er færdig skal dette program så konvertere det som er
skrevet til HTML som så kan ligges ind i en SQL database. Det behøver
ikke være noget freeware, det må gerne koste, bare ikke en bondegård,
men det er vigtigt at det er noget som brugere kan finde ud af at
bruge og det virker på de fleste browsere.

Det skal bruge sammen med en hjemmeside som i forvejen bruger PHP og
MySQL. Da det er min egen server kan der installeres tillægsprogrammer
på webserveren.

--
....::Hilsen Erik

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-03-10 18:30

On Wed, 03 Mar 2010 17:37:27 +0100
Erik Hansen <nej_tak_spam00@mail.dk> wrote:

> [...]
> hedde hvor en bruge som går ind på en hjemmeside der startes der en
> editor ala Word hvor man har mulighed for at kunne formatere tekst
Har du set på tinymce? http://tinymce.moxiecode.com/
Kræver kun understøttelse af javascript; rent client side.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 03-03-10 18:52

Michael Rasmussen skrev:

> Har du set på tinymce? http://tinymce.moxiecode.com/
> Kræver kun understøttelse af javascript; rent client side.

tinyMCE er indbygget i Joomla CMS.

Et alternativ er FCKeditor

http://sourceforge.net/projects/fckeditor/

Passer fint i php-projekter.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-03-10 19:28

Gert Krabsen wrote:

> Et alternativ er FCKeditor

Jeg synes FCK er god.

Martin

Fra : Martin

Dato : 05-03-10 16:47

On 03-03-2010 19:28, Martin Larsen wrote:

> Jeg synes FCK er god.

CKEditor er sødere, og langt mere brugervenlig, både i brug og opsætning
imo :D