Skærme
Fijala 3554
Dell og Kontanten
Fra : Thomsen

Dato : 03-03-10 09:33

Hej,

Har længe overvejet at købe en DELL 2209WA ULTRASHARP 22, men kommer i tvivl
efter den noget lunkne omtale af Dell i tv programmet Kontanten.

Hvad er jeres erfaring med Dell?

mvh Ole

Fra : JK

Dato : 03-03-10 14:08

"Thomsen" <oat@@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Har længe overvejet at købe en DELL 2209WA ULTRASHARP 22, men kommer i
> tvivl efter den noget lunkne omtale af Dell i tv programmet Kontanten.
>
> Hvad er jeres erfaring med Dell?

En kammerat, har kontakt med dem i 14 dage, inden de ville gøre noget ved at
den ikke kunne bruge usbportene.

Dette til trods for at det var test med noget prof udstyr software+
tilhørende usb test dongle.

Deres eget softwaretest program fandt nemlig ingen fejl og så mente de altså
den var i orden.

I løbet af de 14 dage geninstallerede han xp 3 gange, og brugte mange timer
gennem telefon og mail.

Så jeg ville godt nok aldrig drømme om at købe et af deres produkter. Det
virker som om de gerne vil køre folk trætte.

Hilsen

Johnny

Fra : Thomsen

Dato : 03-03-10 15:41

"JK" <jkhaderdaspamellernoget@hotnotmail.virkerikkenej> skrev i en
meddelelse news:4b8e5f50$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Så jeg ville godt nok aldrig drømme om at købe et af deres produkter. Det
> virker som om de gerne vil køre folk trætte.

Det lyder surt.

mvh Ole

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-10 16:06

"Thomsen" <oat@@email.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Har længe overvejet at købe en DELL 2209WA ULTRASHARP 22, men kommer i
> tvivl efter den noget lunkne omtale af Dell i tv programmet Kontanten.
>
> Hvad er jeres erfaring med Dell?

Her får du manges mening:
http://www.trustpilot.dk/review/www.dell.dk

Fra : Thomsen

Dato : 03-03-10 18:14

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> "Thomsen" <oat@@email.dk> wrote in message

> Her får du manges mening:
> http://www.trustpilot.dk/review/www.dell.dk

Tak for link, den har jeg også lige fundet.

hilsen Ole

Fra : Thomsen

Dato : 03-03-10 18:20

> [...]
>
> Har længe overvejet at købe en DELL 2209WA ULTRASHARP 22, men kommer i
> tvivl efter den noget lunkne omtale af Dell i tv programmet Kontanten.

Gad vide om Dell's dårlige service kan omgås hvis man køber deres produkter
hos et andet firma?
F.eks. dustinhome.dk.

hilsen Ole