Campingferie med fred og ro
Fra : repcamping

Dato : 02-03-10 07:34

Jeg skal til at hjælpe en campingplads tæt på en større dansk by i
Sønderjylland med markedsføring. I den forbindelse har jeg tænkt mig,
at campingpladsen primært skal være for campister, der ønsker fred og
ro. Så hvis man vil på campingferie uden at blive forstyrret af
legende børn, larmende unge mennesker m.v. – så skal man holde ferie
på denne campingplads.

Men lige nu er jeg i tvivl om det er interessant for campister at
komme på camping tæt på en større by og få fred og ro i sin ferie...?

Håber på en masse konstruktive svar..!

Med venlig hilsen
René Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-10 17:09

Når man siger ja til en ting siger man næsten også nej til en anden.
Kunne pladsen ikke deles op i afdelinger, f.eks. fastliggere, nomader,
fred-og-ro, børn mv.
Vi har boet på en plads i Italien der var delt op på denne måde og det så ud
til at fungere fint.

Syntes iøvrigt det er sjovt at se, at det er "reklamemanden" der skal
beslutte hvem pladsens fremtidige kunder er. Hvad mener pladsen/chefen selv
?

Per.

Fra : Keld Olesen

Dato : 02-03-10 18:31

"repcamping" <repcamping@gmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

De pladser, som jeg 65+ og kone, foretrækker:
Campingpladsen skal ligge tæt på en hyggelig by.
Strand er ikke vigtig, men gerne god udsigt.
Fri eller billig internet som rækker helt ud til parcellerne er et must.
så jeg kan bruge min egen Laptop fra min vogn.
Den med en enkelt PC i receptionen går ikke mere.

Vi camperer ca. 3 - 4 mdr. om året fordelt på forår og efterår.

Forår og efterår er til seniorer og højsæsonen
for børnefamilier og unge.

--
Mvh. Keld

Fra : Brian Lund

Dato : 03-03-10 09:00

repcamping wrote:
> [...]
>
> Men lige nu er jeg i tvivl om det er interessant for campister at
> komme på camping tæt på en større by og få fred og ro i sin ferie..?

Det er da helt sikkert interresant for _nogen_, har prøvet at blive afvist
fra en campingplads fordi vi INGEN børn havde med og der var åbenbart "mange
andre" der var kommet uden børn og havde brokket sig over at børnene
støjede!!

Vi var da ligeglade med om børnene støjede, men nej, ingen plads til os! Så
der må altså være nogen der er interreseret i det modsatte, en plads helt
uden børn! (åbenbart...)

Brian

Fra : Martin [6000]

Dato : 03-03-10 11:22

> Vi var da ligeglade med om børnene støjede, men nej, ingen plads til os!
> Så der må altså være nogen der er interreseret i det modsatte, en plads
> helt uden børn! (åbenbart...)

Hvis bare jeg kan slippe for hollandske børn så overlever jeg nok en
plads med børn... crist de kan støje fra nederlandene!!

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : GiWeo

Dato : 03-03-10 16:54

Jeg kunne nu godt bruge en børnefri campingplads

Fra : Per H

Dato : 03-03-10 19:18

On Wed, 03 Mar 2010 16:53:50 +0100, GiWeo <no@mail.here> wrote:

>Jeg kunne nu godt bruge en børnefri campingplads

Tror at jo flere stjerner, jo flere børn..

per

Fra : Anette

Dato : 03-03-10 19:13

repcamping skrev:

> Men lige nu er jeg i tvivl om det er interessant for campister at
> komme på camping tæt på en større by og få fred og ro i sin ferie..?

Det kunne sagtens være os....vi er "nomader" og er aldrig samme sted
mere end en uge. Ønskerne er nok anderledes hvis I ønsker at tiltrække
fastliggere.

Vi går efter gode vandreruter/ vandreområder, lækre naturoplevelser,
gode områder for hundene ( hundeskov i nærheden? ) , gode
indkøbsmuligheder (=uden man behøver starte bilen). Historiske steder.
Gode oplevelser med levende musik..........

Og campingpladsen skal være venlig. Det luner gevaldigt med et smil, og
ikke som om man forstyrrer, som visse pladser er ret gode til :).
Badefaciliteterne skal rene og velholdte.

Vi kan godt lide pladser der viser at de tænker lidt anderledes end
gennemsnittet.

/ Anette - just hjemmetkommet fra campinghyggetur et par dage ved Skive :)

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-03-10 10:39

> Det må ligge generationer tilbage fordi de voksne fører sig også frem.

Ja nu du siger det... mærkeligt folkefærd - de kører også som røv og
nøgler i trafikken.

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-03-10 11:32

> Måske skyldes det noget man kan få på cafe´erne :)

I så fald en ret dårlig combo

Fra : Martin [6000]

Dato : 04-03-10 14:56

> Min søster som bor i holland siger at man altid kan kende en hollænder
> som ikke har bestået køreprøven - han har gule nummerplader

SÃ¥ ser det ikke godt ud dernede... haha

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-03-10 10:59

> Når du siger "røv og nøgler" så mener du efter loven, eller langsommere?

Ingen af delene.

> Jeg har nu aldrig set nogle hollændere kørte specielt hurtigt eller
> specielt ringe..?

Jeg synes netop tit de kører meget ringe.

Ikke dernede.. men heroppe. NÃ¥r man spotter en i horisonten der laver
noget mærkeligt i feriesæsonen kan man næsten sætte sine penge på det er
en hollænder. Groft sagt...

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-03-10 19:21

> Det kunne nu lige så godt være en dansk chauffør i en dansk registreret
> bil - og det er overalt i Europa, hvor man møder dem...

Ja "vi" er generelt frygtelige i udlandet..