PISSE TDC HOMEBOX [SAGEM] - Mayday ... S.O~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 15:17

Nu Smider jeg snart den Pisse TDC HomeBOX TIL THAILAND , bare a helvedes
til,
for den pisser mig virkelig af .....

Ka man ikke købe sin egen Modem , som i det mindste virker med D-LINK
DIR-855....
For Den Pisse TDC HomeBOX [SAGEM] får snart en enkelt Billet til Thailand ,
hvor den hører hjemme , sådan noget PISSE Apparatur gider jeg sku ikk og ha
i mit hus......
Sådan noget forfærdelig BR-Legetøj de (TDC) har fået fra Frankrig og
Thailand af... *GAAAAAB*
Hvor det kører a helvedes til .................

HEEEEELLLP ME PLEASE !!!!!!!

jeg er villig til at ofre imellem 1500,- til 2000,- kr.
bare for at få noget som man er 500% sikker på virker ordentlig end det
BR-LORT fra TDC af....

Lars...............

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 02-03-10 17:23

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu Smider jeg snart

Hvorfor svarer du ikke i den tråd, du oprettede for at par dage siden?

Hvorfor *fortæller* du ikke hvad der er i vejen i stedet for bare at brokke
dig?

Søren

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 17:46

Hejsa Søren

Og upppsss - det havde jeg ikke set , det med den tråd jeg oprettede for et
pr. dage siden...-Sorry..

Problemmet ligger i at den PISSE TDC HomeBOX vil bestemme alt , og min
router må ikke bestemme en skid , med andre ord , jeg vil ha det skal virke
som det gjorde med SpeedStream 4100 ,
og det får man ikke lov til med den pisse box......

alle mine 5 server er total nede og der er ikke en skid der virker her , ud
over at surfe og skrive (Windows Mail : Mail + Nyheder)

Men Pyt - Når jeg kun får løgne af TDC og de ikke ka holde sig til at være
ærlige over for kunderne ,
så mister de mig om 6 - 10 måneder , når min bindingsperiode udløber.....

For den skod TDC HomeBox har virkelig drevet mig til vanvid nu ......
Og nu gides jeg sku ikke TDC mere......

Jeg holder mig til Jesper Lund's Løsning Med Telmore, de er også billigere
end TDC er.....

Nu har jeg bikset med det siden d. 23. Februar og har stadigvæk de samme
problemmer ,
som jeg havde fra starten , og der er sku ikke meget hjælp / support fra
TDC's side...

Ud over at man får den medling , at man KUN ska kører med deres system ,
og ikke ha en router på ......Hvis det er TDC's Politik , at de ska bestemme
over kunden på sådan en modbydelig måde , så er jeg den der er løbet
skrigende væk...

Lars

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 02-03-10 21:27

> [...]
> bestemme
> over kunden på sådan en modbydelig måde , så er jeg den der er løbet

Det kan godt ske det bare er mig, men jeg forstår stadig ikke præcist, hvad
problemet er :)

Du vil gerne bruge din egen router på TDC BOX'en? Men det kan da sagtens
lade sig gøre. Eller misforstår jeg blot spørgsmålet?

Søren

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 21:44

at jeg gerne ville ha at TDC HomeBoxen sku virke lige som SpeedStream 4100
gjorde ,
hvor jeg kun har et moden og hvor Routeren så bestemmer og ikke TDC
HomeBoxen....

Jeg tillader mig lige at bruge Jesper Lund's Citat.....

Livet er for kort til NAT routere fra internetudbydere. Jeg vil have et
modem der giver mig en offentlig IP adresse, så skal jeg nok selv ordne
resten.

Ja Søren , du har fuldstændig ret , men så er det så bare TDC HomeBox der
bestemmer alt , og det er jeg så ikke intreseret i , men at HomeBox'en ska
kun virke som et Modem og hvor det så kun er Routeren , som bestemmer det
hele , og ikke den ireterende HomeBox.....

Håber du ka følge mig *SS*

Lars

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4b8d748a$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-10 07:50

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> crashed Echelon writing

> at jeg gerne ville ha at TDC HomeBoxen sku virke lige som SpeedStream
> 4100 gjorde ,
> hvor jeg kun har et moden og hvor Routeren så bestemmer og ikke TDC
> HomeBoxen....

Ergo, du vil have en router til at blive til et modem, samtidig med du
stadig vil kunne se TV.

Sikker på du ikke blot skal sætte dig ind i hvordan NAT fungerer i
routeren, og hvordan du laver portforwards, og gerne i et indlæg uden mere
urin.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 03-03-10 08:42

aaarrrrr Bjarke altså *LOL*

Telefon og TV'et har jeg på den gamle måde ...

Jeg er den gamle type , der nægter og ha det hele på Bredbåndet.....

TV'et via Analog og Parabol og ikke Bredbånd....

Telefon er en analog telefon med det 3 benet stik , som går ind i væggen
Da jeg hader Bredbåndstelefoni eller IPTelefoni eller hva du vil kalde det
for.......

En ting står klart , og det er at NAT'en i HomeBoxen kører a h til........
Altså HomeBoxen ska kun være Modem (Slave) og Routeren ska være BOSSEN
(Masteren)
Hvorfor skal jeg lave portforwards i HomeBoxen , når jeg allerede har gjornt
det i Routeren........??????
TDC Ka bare lære det ka det , at der er altså noget der bruger bredbåndet
til Pro. Brug...
Og jeg er modstander af amatør udstyr som den homebox er......

Lars

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-03-10 08:54

On Wed, 3 Mar 2010 08:41:34 +0100, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

> Altså HomeBoxen ska kun være Modem (Slave)

Hvorfor har du så valgt en løsning med router? Kan man ikke længere få
bredbånd uden telefoni?

> TDC Ka bare lære det ka det , at der er altså noget der bruger bredbåndet
> til Pro. Brug...

Det ved TDC godt, men det produkt, du har valgt, er altså beregnet til
private.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 03-03-10 09:15

Hejsa Asbjørn

Fordi at TDC Bredbånd sagde at hvis jeg sku ha de høje hastigheder ,
så sku jeg skifte fra ISDN til Analog, og at jeg saktens kunne bruge
det gamle udstyr , så som speedstrean 4100.
Til den nye linje.. Men det kunne jeg åbenbart ikke - øvvv altså....

Så må TDC Finde et bedere produkt en den elendige HomeBox....
For den er ikke noget værd.....

Så er det da godt at jeg hopper over på TelMore ,
når TDC kun har en løsning og et produkt til Private...

Men hos TDC har kunden åbenbart ikke en skid og sku ha sagt...
Man ska bare holde sin kæft og makke ret hos TDC...
Dårlig Forretnings Politik......

Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-10 11:27

> [...]
> det gamle udstyr , så som speedstrean 4100.
> Til den nye linje.. Men det kunne jeg åbenbart ikke - øvvv altså....

Svjh så er det dæmpningen, som er lavere på PSTN end på ISDN og dermed kan
man opnå længere rækkevidde og højere hastighed ved at køre DSL over PSTN
linje.

I min verden bør du også kunne bruge et ADSL2+ modem istedet for TDCs
homebox router, men du skal selvfølgelig kende oplysninger som modemet skal
have tampet ind. Såsom VCI/VCP osv. Du kan ikke bare forvente at det kan
tilsluttes og så spille rdet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Leif Neland

Dato : 04-03-10 13:07

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Svjh så er det dæmpningen, som er lavere på PSTN end på ISDN og dermed kan
> man opnå længere rækkevidde og højere hastighed ved at køre DSL over PSTN
> linje.

Svjv er det ikke dæmpningen, men ISDN bruger mere båndbredde end PSTN, så
der er mindre tilbage til DSL.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-10 11:24

> [...]
>
> TV'et via Analog og Parabol og ikke Bredbånd....
>
> Telefon er en analog telefon med det 3 benet stik , som går ind i væggen

Nu forstår jeg så minus, men kender ej heller konceptet. Men hvad jeg kan
finde så er Homebox til Home Trio og Home Duo kunder.

Hvis det så er sådan, hvorfor har du så valgt dette når du alligevel vil
køre det hele manuelt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 03-03-10 11:43

Hejsa Bjarke...

Mhs. til HomeBox , så har du ret i at den er til HomeTrio og HomeDuo kunder,
og man er nød til at enten at ha HomeTrio eller HomeDuo , for at få de høje
hastigheder .....

Jeg har valgt det fordi jeg blev fortalt fra TDC's side af , at jeg saktens
kunne burge mit gamle modem SS 4100 , sammen med de høje hastigheder , såsom
HomeTrio og HomeDuo...
Alt jeg sku gøre var at skifte fra ISDN til Analog linje....

Lars S. Jensen

Fra : René Skjoldmose

Dato : 03-03-10 16:12

Lars S. Jensen wrote:
> [...]
> hastigheder , såsom HomeTrio og HomeDuo...
> Alt jeg sku gøre var at skifte fra ISDN til Analog linje....

Kunne man forestille sig at du stadig fik leveret internet services på
pvc 0/101 selvom du har fået hometrio eller homeduo - og at det derfor
vil virke fint med et speedstream modem fra TDC, hvis bare du får dit
gamle ADSL Annex B modem byttet til et Annex A modem - idet jeg antager
at dit gamle modem ikke kan traine op efter du er skiftet til PSTN
istedet for ISDN?

/René

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-10 11:31

> [...]

> En ting står klart , og det er at NAT'en i HomeBoxen kører a h
> til........ Altså HomeBoxen ska kun være Modem (Slave) og Routeren ska

Homebox er både modem og router.

Hvis du vil have egen router på i samspil med homeboxen, og kun tilslutte
dit udstyr til egen router. Skal du portforwarde alle porte til din egen
router og derefter portforwarde dine services til dine servere i din egen
router. Dobbelt NAT.

Det hele kan læses online og ser ganske simpelt og normalt ud
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672

> Hvorfor skal jeg lave portforwards i HomeBoxen , når jeg allerede har
> gjornt det i Routeren........??????
> TDC Ka bare lære det ka det , at der er altså noget der bruger
> bredbåndet til Pro. Brug...

Det har TDC også, det hedder TDC erhverv. Her kan du bestemme lidt mere
selv, og det koster næsten det samme.

--
Bjarke Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-03-10 12:14

On 03 Mar 2010 10:31:20 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

> [...]
> router og derefter portforwarde dine services til dine servere i din egen

.... Men hvis problemet er, at HomeBox'ens NAT-del stinker, så nytter
det jo ikke at lave mere NAT i den for *også* at køre NAT et andet
sted.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-03-10 13:39

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> crashed Echelon writing

> ... Men hvis problemet er, at HomeBox'ens NAT-del stinker, så nytter
> det jo ikke at lave mere NAT i den for *også* at køre NAT et andet
> sted.

Jeg har endnu ikke forstået på Lars hvor analt NAT stinker i homebox eller
hvordan.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-10 17:32

On Tue, 2 Mar 2010 15:17:19 +0100, in dk.edb.netvaerk you wrote:

>Hvor det kører a helvedes til .................
Hvad er det der ikke virker ?

Nu er det du kalder for modem jo nok en router med indbygget modem.

Beskriv dit netværkssetup.

Spiller du online spil ?
Downloader du med bittorrent eller tilsvarende ?
Har du servises kørende der hoster noget, hjemmesider, spil, etc. ?

/Hans

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 17:58

Hejsa Hans...

Mine 5 Web Server virker ikke og Nap Finder virker heller ikke , lige meget
hva jeg gør....

Ja , jeg ved godt det er en router med indbygget modem , samt TV og VOIP
osv.......
Men gud hvor jeg virkelig hader den Router / Modem (or what ever) ,
den hænger mig laaangt ud af halsen...

Beskriv mit netværkssetup , det ville sku være nemmere at beskrive med
billeder......

Ja Spille On-Line Spil det får jeg love til ...
Upppsss , det glemte jeg at skrive i de forige meddelser...- Sorry

Jeg må melde Pas - Ved ikke hvad Bittorrent er for noget....

Det her du skrev - det må jeg også melde pas på...

> "Har du servises kørende der hoster noget, hjemmesider, spil, etc. ?" <

Tak for kaffe , jeg føler mig helt dum nu , med de to sværre spørgsmål....

Mhs. til at hoste noget , så vil jeg da svarer ja , for det gør mine web
server jo - or what ????
Da mine Web Server jo hoster Hjemmesider
- hmmm spil , den var sku ny , hvad mener du med at hoste Spil Etc. ?????

med andre ord , jeg har totalt opgivet at finde løsningen til den skod box
til TDC HomeBox......

Meget nemmere at gøre som Jesper Lund skriver... (Med at skifte til Telmore)

Lars....

Fra : Hauge

Dato : 02-03-10 18:07

Lars S. Jensen skrev:
> med andre ord , jeg har totalt opgivet at finde løsningen til den skod
> box til TDC HomeBox......

Helt seriøst, med dit sprog "lort" hele tiden og at du ikke engang kan
svare på nogle simple spørgsmål, så er jeg faktisk ved at tro at det er
dig den er mest gal med.
Kender du ikke nogle kompetente personer der kunne hjælpe dig lidt?

/Hauge

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 18:20

Jo jeg gør så - TDC feks.
(Men dem er der ikke så meget hjælp hos)

Noget i stil med dine dumme kommentar....

Nu er det jo ikke alle der er Proffessor Baltasar som dig - Vel ......
Så må TDC da bare lever noget udstyr der virker når man har tilsluttet det,
eller i det mindste yde support på deres skod HomeBox [Sagem]
Men nææææ , man skal KUN kører med deres udstyr og ikke andet.......

LoL - Man du næsten tro du var TDC Medarbejder .......eller tilhænger....

Lars

Fra : Hauge

Dato : 02-03-10 18:33

Lars S. Jensen skrev:
> Noget i stil med dine dumme kommentar....

Nåja, jeg kaster da ikke om mig med lorte-ord, du gør måske meget i lort?

> Nu er det jo ikke alle der er Proffessor Baltasar som dig - Vel ......

Næeh, men det er en del nemmere at blive taget seriøst, hvis man ikke
bruger ordet "lort" som hvert tredie ord..
Nu er denne Baltazar fra lang tid før internettet, så jeg tror ikke
engang han kan klare det.
http://www.youtube.com/watch?v=rtZ7zoOiMyY

> Så må TDC da bare lever noget udstyr der virker når man har tilsluttet det,
> eller i det mindste yde support på deres skod HomeBox [Sagem]

Hmm, hvis du opfører dig over for supporten som du opfører dig her, så
forstår jeg godt de fejer dig af.

> LoL - Man du næsten tro du var TDC Medarbejder .......eller tilhænger....

Tjaeh, jeg opfører mig bare ikke som en idiot overfor en eventuel support.

/Hauge

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 02-03-10 23:43

> Jo jeg gør så - TDC feks.
> (Men dem er der ikke så meget hjælp hos)

Måske skyldes det at du rent faktisk ikke formår at beskrive dit problem og
hvis du ydermere også bliver lige så sur som i dine mail, så kan jeg ikke
fortænke TDC i ikke at hjælpe. Et godt råd: uanset hvor sur du er, så tæl
til 10 og tal pænt til de mennesker der skal hjælpe dig. Det kommer man som
regel langt med.

> LoL - Man du næsten tro du var TDC Medarbejder .......eller tilhænger....

Om man er ansat hos TDC, Telenor, Telia oa. så er jeg ikke i tvivl om, at
hvis kunden der ringer ind opfører sig som komplet idiot, så kan
medarbejderen i det respektive selskab intet gøre for at hjælpe. Kunden er
nødt til at tage en "slapper", hvis han/hun forventer at få hjælp.
Og da især hvis kunden ikke selv har styr på begreber og teknik.

Men held og lykke.

Allan

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 02-03-10 21:32

Lad os prøve at skære det lidt ind til benet.
Du har et antal maskiner der har netværksforbindelse ?
Hvor mange ?

Har du en switch koblet ind et sted ?

Hvad er forbundet direkte til dit TDC-modems LAN side ?

Hvad er forbundet direkte til routers LAN hhv. WAN side ?

/Hans

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 21:55

8 PC'er og 2 Bærebare , men ikke i første omgang......

altså jeg har følgende:

1. Stk. TDC HomeBox

1. Stk. D-Link DIR-855

1. Stk. 24 Ports 1 Gigabit Switch

Port 01 - 14 er så til mine stationære PC'er og mine venner når de er på
besøg......

Men i første gang , Bliver det så Port 01 - 04 , altså PC 01 - 04,
Hvor PC 01 , så er tilsluttet Port 01 på Switchen osv.... Ka du følge mig
????

Port 15 på Switchen går så til Routerens LAN Port 01

Hvor PC'erne og Routeren er i samme område mhs. til IP-Adressen...

PC 01 = 192.168.0.1 og .0.2 til PC'er 02 i de sidste 2 cifre / områder

Routeren er sat til 192.168.0.15 fordi jeg bruger port 15 på Switchen , så
er det lidt nemmere at huske...

og fra Routerens WAN Ud/indgang får den så over til LAN Port 01 på HomeBoxen
Tror vist nok den hedder Ether01 og det er på de 4 gule RJ-45 Hun Stik ,
som sidder bag på HomeBoxen......

Og på WAN Ud / Indgangen på HomeBoxen , går den så ind i et dele-filter i
porten kaldet "ADSL"
og fra den samme Dele-Filter fra Porten Kaldet "Line" går den så ind i det 3
benet stik i væggen......

Det sku vist være det hele Hans ... Mangler jeg da noget ??????

/Lars

Hans - Hva er forskellen på , om man bare skriver Lars eller /Lars ??????

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-10 22:11

On 02/03/10 21.55, Lars S. Jensen wrote:
> [...]
>
> /Lars
>
> Hans - Hva er forskellen på , om man bare skriver Lars eller /Lars ??????

Hvis du skal have det til at virke, er du nødt til at forbinde således:

TDC-box:
TDC-box skal være DHCP-server.
Fra LAN-port til LAN-port på DIR-855

DIR-855:
Skal have fast IP-adresse i TDC-box's adresseområde og DHCP-serveren
slået fra.

Switchen tilsluttes en af DIR-855's LAN-porte.

Dermed er det TDC-boxen som styrer DHCP, portforwarding osv. Sådan er
det, og jeg har ikke fundet andre løsninger.

PS. Jeg skifter også væk fra TDC når min binding er færdig d. 31/12-10!
Derefter hedder det 40/40 Mbit/s fiber.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 02-03-10 22:45

Hejsa Anders

Det er jo netop er problemmet ligger , at det skal ikke være TDC HomeBoxen
som styrer DHCP Portforwarding osv... men Routeren ......Ligesom den gjorde
ved SS 4100.....

Den opsætning har jeg prøvet og så går der først ged i min intelligent
Switch ....
op Pc'erne......

Hvordan ka det blive d. 31/12-10 ????

Er det da ikke fast at bindings-perioden er på 6 måneder da ????

Hvem får du så den 40/40 Mbit/s Fiber af ????

Mvh.

Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-03-10 09:29

On Tue, 2 Mar 2010 22:45:26 +0100, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

>Det er jo netop er problemmet ligger , at det skal ikke være TDC HomeBoxen
>som styrer DHCP Portforwarding osv... men Routeren ......Ligesom den gjorde
>ved SS 4100.....
Du kommer ikke uden om TDC router, men du kan måske sætte den op så
alle porte forwareds til din egen router ?

>Den opsætning har jeg prøvet og så går der først ged i min intelligent
>Switch ....
En switch er en switch, din kan nok ikke mere end andre switche ?
>op Pc'erne......
Du må konkretiserer hvad det er der menes med lort, ged, dur ikk, etc.
Det dur ikke at sige at det ikke virker uden at forklare hvad det er
der ikke virker.

Du kan også vælge en ny leverandør lige nu og skifte over, din
bindingsperiode er ikke en tvang til at bruge linjen/udstyret, men et
økonomisk mellemværende.

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-10 16:25

On 02/03/10 22.45, Lars S. Jensen wrote:
> Hejsa Anders
>
> Det er jo netop er problemmet ligger , at det skal ikke være TDC
> HomeBoxen som styrer DHCP Portforwarding osv... men Routeren
> ......Ligesom den gjorde ved SS 4100.....

Sådan tror jeg ikke det kan blive med TDC-box, men hvis nogen kender
tricket vil jeg gerne høre det.

> [...]
> op Pc'erne......
>
> Hvordan ka det blive d. 31/12-10 ????
>
> Er det da ikke fast at bindings-perioden er på 6 måneder da ????

Medarbejderbredbånd.

> Hvem får du så den 40/40 Mbit/s Fiber af ????

Jeg får den ikke, men skattevæsenet betaler lidt af den.
Ubyderen bliver EnergiMidt.

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-03-10 22:28

Anders Sørensen wrote:

> [...]
> Fra LAN-port til LAN-port på DIR-855
>
> DIR-855:
> Skal have fast IP-adresse i TDC-box's adresseområde og DHCP-serveren

Medmindre du skal bruge access point delen i DIR-885, er det en
overflødig komponent i dette setup.

> Switchen tilsluttes en af DIR-855's LAN-porte.
>
> Dermed er det TDC-boxen som styrer DHCP, portforwarding osv. SÃ¥dan er
> det, og jeg har ikke fundet andre løsninger.

Og hvis NAT implementeringen i TDC boxen stinker, når den belastes lidt
(mange forbindelser at tracke), er du f*cked...

--
Jesper Lund

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-10 23:24

On 02/03/10 15.17, Lars S. Jensen wrote:
> [...]
>
> jeg er villig til at ofre imellem 1500,- til 2000,- kr.
> bare for at få noget som man er 500% sikker på virker ordentlig end det

Jeg har jo også haft et farligt bøvl med min TDC-box, som jeg har prøvet
2 eksemplarer af, begge med samme reultat: efter 12-18 timer er der
laaange ventetider på internettet og telefonen er også meget ustabil.
TDC har trukket nye kabler til mit hus, og sagt at alt var ok, indtil
jeg fik "supporteren" overtalt til at ringe til mit IP-telefonnummer.
Hun fik bare en "nummeret findes ikke" tone.

Nu har jeg sagt til TDC at jeg under ingen omstændigheder vil bruge den
TDC-box, og at de bare må lave det, så jeg kan bruge det gamle setup som
består af et Siemens ADSL-modem med 4 LAN-porte og en Linksys
Ip-telefonadapter.

Nu har det kørt uden problemer i 3 døgn, det er da fremgang.

Jeg er sikker på, at den TDC-box ikke kan håndtere 4-6 computere, hvoraf
2 er tændt hele tiden. Muligvis er det NAT-delen i den som er svag, jeg
ved det ikke, men de skal bare have besked om at få det til at virke,
det kan lade sig gøre!

Btw, min sag har stået på i over 2 måneder, men det betaler sig at være
stædig.