Leger med ilden :-)
Fra : Pwh

Dato : 23-02-10 21:03

Prøver optimistisk i en halv(hel)død gruppe

Tyson keder sig her i vinteren og har fundet en ny farlig leg,
gider mennesket ikke lege kan man jo drille den gamle (13 år) kat

Noget med at puffe med snuden så katten biver småsur og hapser ud.
han står bare og logrer løs de store drog, Angel er målløs
Bliver det for meget kommer "klør fem" frem, så trækker han self snuden,
det er sgu ikke intilligensen der trykker den køter, får han en omgang skal han
ikke græde snot ved mine skuldre

/Jens (som mener det igen var Tove der fik det til at gå op i katteri)

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-10 21:40

> [...]
> Bliver det for meget kommer "klør fem" frem, så trækker han self snuden,
> det er sgu ikke intilligensen der trykker den køter, får han en omgang

Da vores 18 år gamle kat stadig levede pillede vi af og til kattenegle ud af
den dengang 1 år gamle retriever. Han er i øvrigt 4½ år nu og ligger i
skrivende stund under mit skrivebord og slikker mig på tæerne. Sokkerne har
han møjsommeligt pillet af mine tæer

/karsten

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-02-10 23:36

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skal han
> ikke græde snot ved mine skuldre
>
> /Jens (som mener det igen var Tove der fik det til at gå op i katteri)

LOL Det er dog det utroligste du kan finde på, for at bringe mig på
banen.

Det kunne jo være, at Tyson bare vil lege og ikke drille. Hele årstiden er
jo noget sur efterhånden med al den sne, så noget skal han jo finde på for
at holde det hele i gang. Han længes sikkert også efter foråret og sommeren
med de dejlige svømmeture.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 23-02-10 23:51

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> LOL Det er dog det utroligste du kan finde på, for at bringe mig på
> banen.

Jeg er kreativ
Eller er det nok bare at skrive KAT

> [...]
> han jo finde på for at holde det hele i gang. Han længes sikkert også
> efter foråret og sommeren med de dejlige svømmeture.

Jamen jeg tror skam bare han vil lege, ikke helt det samme som
at det er en god ide at lege med håndgranater, det er det han gør

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-10 23:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse news:4b843466$0$279

> [...]
> Bliver det for meget kommer "klør fem" frem, så trækker han self snuden,
> det er sgu ikke intilligensen der trykker den køter, får han en omgang

Det lyder akkurat som Bingo.
Tror det er et eller andet ved schæferne, der gerne vil leve livet lidt
farligt og have lidt spænding i hverdagen og hvis ikke andet dur, så kan
kattene da bruges.

Bingo var do ikke forberedt i dag, da hun endnu engang lige skulle tjekke om
kattebakken trængte til tømning. Panda var dog derinde og ikke længe om, at
give en lussing til den overrumplede vovse, der pludselig blev lidt ynkelig,
men kun for et kort øjeblik...