Skal have hund ;o)
Fra : jokeren

Dato : 23-02-10 10:16

Hej

Jeg er helt ny her i gruppen. Grunden til at jeg har meldt mig ind er
at jeg nu kun har 5 uger tilbage
før jeg får min nye hund.
Det er en lille Sheltie han - Zobel.

Jokeren

Fra : Pwh

Dato : 23-02-10 20:18

jokeren, skrev:
> Hej
>
> Jeg er helt ny her i gruppen. Grunden til at jeg har meldt mig ind er
> at jeg nu kun har 5 uger tilbage
> før jeg får min nye hund.
> Det er en lille Sheltie han - Zobel.

Tilykke med det.
Spørg du bare løs, men må nok bedrøve dig med at denne gruppe
er ved at gå helt død.

/Jens

Fra : Nana

Dato : 23-02-10 21:30

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tilykke med det.
> Spørg du bare løs, men må nok bedrøve dig med at denne gruppe
> er ved at gå helt død.
>
> /Jens

Jah, tillykke med din nye bette. Desværre er gruppen lidt død i det, som
Jens siger... Folk lurer vist stadig med, men der stilles ikke så mange
spørgsmål.

Fra : Pwh

Dato : 23-02-10 21:56

Nana, skrev:

> Jah, tillykke med din nye bette. Desværre er gruppen lidt død i
> det, som Jens siger... Folk lurer vist stadig med, men der stilles
> ikke så mange spørgsmål.

Og der gives færrer svar

/Jens

Fra : jopa

Dato : 24-02-10 10:41

Pwh skrev:

> Spørg du bare løs, men må nok bedrøve dig med at denne gruppe
> er ved at gå helt død.
Det er stort set alle grupper.
Hænger sikkert sammen med at der findes så mange alternatibe fora's

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-02-10 10:45

jopa kom med følgende:

> Det er stort set alle grupper.
> Hænger sikkert sammen med at der findes så mange alternatibe fora's

....samt den tone der af mange anvendes...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 24-02-10 13:21

Hans Paulin (6310) skrev:

> ...samt den tone der af mange anvendes...

Undskyld skal nok være sød for eftertiden

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-02-10 14:01

jopa, skrev:

> Undskyld skal nok være sød for eftertiden

Lov ikke mere end du kan holde

Ps.
Gpz600 testen skulle gerne ligge i din mailbox.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 24-02-10 14:10

Pwh skrev:

> Ps.
> Gpz600 testen skulle gerne ligge i din mailbox.

Fino takker vil så læse lidt.Var godt klar over at den da den kom frem
blev kåret til bedste og hidsigste køb i sin klasse.
Glæder mig til vejret er til det

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-10 00:36

jopa forklarede:

> Undskyld skal nok være sød for eftertiden

Lige du har nu aldrig kunnet bringe nogen af mine kropsvædsker i kog...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 10:44

Hans Paulin (6310) skrev:

> Lige du har nu aldrig kunnet bringe nogen af mine kropsvædsker i kog...

Nej det er nok nærmere ham jens

Men genkender forøvrigt ikke at tonen skulle være andet end normal

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-10 10:56

jopa forklarede:

> Nej det er nok nærmere ham jens
>
> Men genkender forøvrigt ikke at tonen skulle være andet end normal

I de der 20-25 grupper jeg abbonerer på er der med årene kommet en del
personager til såsom "J", "Just" m.fl. som har som dagsorden at svine
folk til.

Jeg synes det er en tendens man osse ser "ude i den rigtige Verden"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 11:19

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
> folk til.
>
> Jeg synes det er en tendens man osse ser "ude i den rigtige Verden"

Ja ok men denne gruppe specifikt er rimelig pæn.
Deltager også i webdesign grupperne cykling og lidt MC hvor tonen også
er pæn.
Men korrekt newsgrupperne er jo sådan indrettet at man er rimelig anonym
og visse folk opfører sig anderledes end hvis man kunne se dem in real

Man kan jo også "komme" til at genere folk uden at det egentligt er
hensigten da vi jo ikke alle har samme grænser og humor, for ikke at
tale om IQ hvor min egen jo er specielt høj

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-10 12:05

jopa kom med denne ide:

> [...]
> Men korrekt newsgrupperne er jo sådan indrettet at man er rimelig anonym og
> visse folk opfører sig anderledes end hvis man kunne se dem in real

Jup

Deltager dog ikke i byens natteliv længere, men dér er der jo osse en
tendens til at man nu bruger våben hvor man før kunne nøjes med at få
sparket tænderne ud

> Man kan jo også "komme" til at genere folk uden at det egentligt er hensigten
> da vi jo ikke alle har samme grænser og humor

Har før været "i klemme" med min morbide humor - osse in real life

>, for ikke at tale om IQ hvor
> min egen jo er specielt høj

Kender det godt fra mig selv!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 13:12

Hans Paulin (6310) skrev:

> Deltager dog ikke i byens natteliv længere, men dér er der jo osse en
> tendens til at man nu bruger våben hvor man før kunne nøjes med at få
> sparket tænderne ud

Mener heller ikke jeg har observeret dig i Sønderborgs natteliv længe

> Kender det godt fra mig selv!
Når man har en rimelig høj IQ som vi må man seriøst vare sine ord så
folk som jens med flere ikke står af

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-10 13:22

jopa har bragt dette til os:

> Mener heller ikke jeg har observeret dig i Sønderborgs natteliv længe

Sidste nat med kliken ligger langt tilbage

> Når man har en rimelig høj IQ som vi må man seriøst vare sine ord så folk
> som jens med flere ikke står af

Dét sagde du og ikke jeg

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-02-10 08:46

> jopa har bragt dette til os:

> Sidste nat med kliken ligger langt tilbage

> Dét sagde du og ikke jeg
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Meeeennnn Du tænkte det ))))))

M.V.H...Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-02-10 08:51

Benny Mortensen kom med følgende:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Meeeennnn Du tænkte det ))))))

Dét tænkte du og ikke jeg

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-02-10 13:31

jopa, skrev:

> Når man har en rimelig høj IQ som vi må man seriøst vare sine ord så
> folk som jens med flere ikke står af

Kunne nemlig så værer man modtog en en dufrisk virus camufleret
som en Gpz600 test i sin mailbox

/Jens

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 13:42

Pwh skrev:

> Kunne nemlig så værer man modtog en en dufrisk virus camufleret
> som en Gpz600 test i sin mailbox

Sorry jeg mente selvf ikke dig men den anden Jens.
Har læst lekturen takker igen og konstaterer som jeg egentlig vidste at
det ikke er blot en alm gadecykel men nærmest en "rigtig" racer deraf
selvf bogstavet R.
Har også set en test et sted hvor den blev sammenlignet med 10 andre og
høvlede fra dem alle på stort set alle punkter.

Glæder mig til foråret og pensionen om 2 mdr

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-02-10 13:46

jopa, skrev:

> [...]
> Har læst lekturen takker igen og konstaterer som jeg egentlig vidste
> at det ikke er blot en alm gadecykel men nærmest en "rigtig" racer

Mener et eller andet sted at have læst at R'et i modelbetegnelsen hos kawa
står for vandkøling, R=radiator, men jeg kan huske forkert.
Spørg Armand, han ved det med garanti

/Jens

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 14:24

Pwh skrev:

> Mener et eller andet sted at have læst at R'et i modelbetegnelsen hos kawa
> står for vandkøling, R=radiator, men jeg kan huske forkert.
> Spørg Armand, han ved det med garanti

Ok kan være men jeg har så fået af vide at man ved tegning af forsikring
bør undlade at skrive "R"

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-02-10 15:00

jopa, skrev:

> Ok kan være men jeg har så fået af vide at man ved tegning af
> forsikring bør undlade at skrive "R"

Nu tror jeg generelt det er en dårlig ide ikke at give korrekte/fuldstændige
oplysninger til forsikringen, er uheldet ude risikerer man at værer underforsikret.

/Jens

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : N/A

Dato : 25-02-10 17:56

Fra : Dadyw

Dato : 24-02-10 08:10

jokeren skrev:
> Hej
>
> Jeg er helt ny her i gruppen. Grunden til at jeg har meldt mig ind er
> [...]
Tillykke
I mellemtiden kan du jo øve dig efter nedenstående råd.

14 måder at forberede dig på at få en hvalp

Hæld varm æblejuice på tæppet flere for-skellige steder, og gå rundt
uden sko i mørket.

Ved hjælp af en blender - ødelæg tå-enden på en sok og tag den på på
arbej-det.

Straks når du vågner skal du gå ud i reg-nen og mørket og sige: go´
hund, gå så hen og tis - go´ hund! Kom så lille hund!

Dæk alt dit tøj med hundehår, brug lyse hår til mørkt tøj, og mørke hår
til lyst tøj.

Put et par hår i din kop morgenkaffe.

Leg "apport" med en klam lugtende tennis-bold.

Løb ud i regnen eller sneen barfodet og luk lågen.

Vælt en sæk rent vasketøj ud på gulvet og rod det rundt på hele det
beskidte gulv.

Efterlad dit undertøj midt på stuegulvet - især når der kommer gæster.

Spring op under det mest spændende i dit yndlingsprogram på tv og råb
"NEEEEJ UDENFOR!!!", og gå glip af resten af ud-sendelsen.

Lav noget chokoladebudding, og læg en god klat på gulvtæppet - prøv ikke
at fjer-ne det før du kommer hjem fra arbejde.

Lav - ved hjælp af en skruetrækker - flere dybe riller i benet på
spisebordet.

Prøv - ved hjælp af en tang - at se hvor langt rundt du kan vride armene
på dine dyre solbriller før de går i stykker.

Tag til sidst et varmt blødt tæppe ud af tørretumbleren, pak dig straks
ind i det! Det er den følelse du vil få, når din udmattede hvalp endelig
falder omkuld i skødet på dig!!!

Venlig hilsen
Leif

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-02-10 08:40

Dadyw:

> [...]
> fjer-ne det før du kommer hjem fra arbejde.
>
> Lav - ved hjælp af en skruetrækker - flere dybe riller i benet på

LOL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim2000

Dato : 24-02-10 08:50

"Dadyw" <regi@wassar.dk> skrev i meddelelsen

> Tag til sidst et varmt blødt tæppe ud af tørretumbleren, pak dig straks
> ind i det! Det er den følelse du vil få, når din udmattede hvalp endelig
> falder omkuld i skødet på dig!!!

Og så er det faktisk det hele værd

Fra : jokeren

Dato : 24-02-10 02:16

Jeg skal nok gøre mit til at der igen kommer live i denne gruppe

Vi glæder os helt vildt til igen at få hund.
Vi har før haft en af samme race.

Jokeren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-02-10 10:37

"jokeren" <2630post@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jamen tillykke

Er selv noget passiv lige for tiden...

Mest fordi sådan en gipsarm, er forbandet
anstregende at skrive indlæg med

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-02-10 10:42

Benny Mortensen forklarede den 25-02-2010:

Beret beret!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-02-10 08:44

> Benny Mortensen forklarede den 25-02-2010:

> Beret beret!
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hej Hans

Der er såmænd ikke så meget at sige om det....

Nogle som deltog i en flytning, havde et eneste lille stykke træ
de skulle holde styr på... Det lykkedes dem at smide det væk.
Så skulle jeg jo lige checke om det var kommet på min trailer,
men den var godt og højt læsset op, og kun lukket med kæder
bagtil... Og selvfølgelig, også glat som bare pokker...

Så da jeg skulle ned igen, løb min ene træsko sin vej...
Desværre var min fod stadig i den, og jeg tog en dykker

Det var så det håndled....

Jeg ved faktisk ikke, om det var slaget mod jorden,
eller om armen mødte kæden på vejen ned, eller hvem ved
der var to brud, så måske begge dele...

Så jeg fik ikke flyttet mere den dag...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-02-10 08:52

Benny Mortensen formulerede fredag:
> [...]
>
> Så da jeg skulle ned igen, løb min ene træsko sin vej...
> Desværre var min fod stadig i den, og jeg tog en dykker

Sa....!

Ikke det bedste sted at brække noget!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-03-10 17:55

> Benny Mortensen formulerede fredag:

> [...]

I hvert fald irriterende

M.V.H....Benny..

Fra : jokeren

Dato : 25-02-10 09:44

Hvorfor denne gruppe er ved at gå død er måske, som i så mange andre
forums, at den
tråd man starter pludselig er over i noget helt andet, som intet har
med tråden at gør.

Kedelig tendens.

Jokeren

Fra : jopa

Dato : 25-02-10 17:56

jokeren skrev:
> [...]
> forums, at den
> tråd man starter pludselig er over i noget helt andet, som intet har

Mere kedeligt at du kommenterer en tråd der er OT som du ingen interesse
har i

OT betyder jo som regel at det ikke en skid har med gruppens emne at
gøre og er fuldt lovligt.

Bidrag du selv med noget

--
Mvh. John Paulsen