cv med dobbeltseng og kombi toilet/vaskeru~
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-02-10 23:20

Hvilke modeller har ovenstående. Altså så der ikke er håndvask uden for
toiletrummet, men inde i toiletrummet, som de altid var tidligere.
Det skal helst være med den rigtige franske dobbeltseng. Ikke en siddegruppe
som laves om.

Kurt

Fra : Polo

Dato : 18-02-10 08:08

http://www.campingvogne.dk/brugte_til_salg/forhandler/1518056/392/Knaus.htm

Denne Knaus har...

Lars.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 08:53

Den 16-02-2010 23:20, Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> toiletrummet, men inde i toiletrummet, som de altid var tidligere.
> Det skal helst være med den rigtige franske dobbeltseng. Ikke en siddegruppe

Jeg har en Knaus Südwind 550 årgang 2000, som opfylder din forespørgsel,
som jeg overvejer at sætte til salg.
Du kan evt. kontakte mig for at se vognen.

Johnny Horn

Johnny(snabel-a)p3230.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-02-10 00:20

"snabel-a" <"johnny(snabel-a)p3230.dk"> skrev i meddelelsen

> [...]
> som jeg overvejer at sætte til salg.
> Du kan evt. kontakte mig for at se vognen.

Foreløbig er jeg kun interesseret i at få oplyst nogle modelbetegnelser, som
vi kan kigge nærmere på, inden vi beslutter om vi evt. skal udskifte den vi
har nu.
I forbindelse med det andet indlæg skal jeg nok også lige oplyse, at der
ikke må være køjer i den, da vi ikke har brug for dem.
Vi vil umiddelbart heller ikke over en 5 m vogn, hvis det kan undgåes. Men
tak for tilbuddet.

Kurt

Fra : Jens

Dato : 20-02-10 13:47

Hobby 440 og 450

/jens

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-02-10 23:17

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i meddelelsen
> Hobby 440 og 450
>
> /jens

Kan du oplyse nærmere om hvilke modeller, som har det.
Jeg har pt. en hobby 495 ufe og den har udvendig vask. 440 sfe har også
udvendig vask, så jeg kan ikke lige finde den model, som har det ønskede.

Kurt