Mon vi kan komme ud i påsen i år?
Fra : KHH

Dato : 16-02-10 12:44

Skulle da gerne begynde vores sæson i påsken, men lige nu har det lange
udsigter!

Vi regner med, at tage til Mecklenburg/Forpommern, det er en dejlig
bundestat og vi føler os altid meget velkommen i Tyskland.

Her i DK ser vi meget, at campingpladserne mere har hånden fremme til at
tage i mod penge frem for at sige velkommen.

Og at det så en noget billigere at tage syd for grænsen, tja det er jo et
argument mere til at sætte GPSèn sydover.

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-02-10 12:49

> Skulle da gerne begynde vores sæson i påsken, men lige nu har det lange
> udsigter!

Enig...

Men jeg er ikke en af de ægte campister så med mindre solen står højt og
der er mindst 10 grader så skal jeg ingensteder.

> Og at det så en noget billigere at tage syd for grænsen, tja det er jo
> et argument mere til at sætte GPSèn sydover.

Jeg foretrækker også sydover. Fremmed kultur og billigere ophold.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-10 16:22

> Og at det så en noget billigere at tage syd for grænsen, tja det er jo et
> argument mere til at sætte GPSèn sydover.

Der er jo desværre lige færgen (for os der bor i den østlige side af DK) og
det gør turen en hel del dyrere.

Per.

Fra : JK

Dato : 16-02-10 19:17

"Per Olsen" <per.olsen-snabela-smoerumnet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jo desværre lige færgen (for os der bor i den østlige side af DK)
> og det gør turen en hel del dyrere.

Jepper sådan er det når man bor på en øen

Fra : Martin [6000]

Dato : 16-02-10 22:28

> Der er jo desværre lige færgen (for os der bor i den østlige side af DK)
> og det gør turen en hel del dyrere.

Til gengæld kan I komme billigere til Sverige.

Fra : Martin [6000]

Dato : 17-02-10 22:30

> Og ?? Efter en tur derop i uge 3 skal jeg lige hilse og sige at det ikke
> er der, du finder varmen for tiden

Haha nej det tror jeg gerne.

Men til gengæld har de noget natur jeg godt gad se.

Fra : Martin [6000]

Dato : 18-02-10 00:27

> Natur og natur - det hele er jo hvidt for tiden PÃ¥ den anden side er
> det jo derfor vi tager derop, så deeet

Altså til sommer for mit vedkommende..

Jeg skal ikke derop med hus bagefter og kun forhjulstræk.