fistler
Fra : tina hedeman

Dato : 14-02-10 09:10

Hej

Min hund har fået fistler, jeg mener det sådan nogle. Det er "bumser"
omkring endetarmen og de bløder når der går hul på dem.
Han har ingen gener af det, spiser og har normal afføring.
Men hvad kommer de at??
Dyrlægen vil helst ikke operaere ham, da han er 12 år og han kan ikke love
de forbliver væk.
Jeg har noget spray til at sprøjte dem med.

Men er der nogen der har oplevet det før??
Jeg tænkte på om det fordi jeg skiftede foder for nogle år siden. Han får
arion nu og før fik han royal canin.
Har aldrig set ham køre røven hen af græsset pga. analkirtlerne
Hilsen Tina

Fra : /Peter

Dato : 15-02-10 13:52

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de forbliver væk.
> Jeg har noget spray til at sprøjte dem med.

Jeg tror vores hund har noget lignedne, hvad hedder det spray?

Fra : tina hedeman

Dato : 15-02-10 17:12

Hej

Sprayen hedder cothivet. Men da vi var ved dyrlægen fik hunden også nogle
piller.
Men hvordan ser det ud ved jeres hund har den gener af det??

Fra : /Peter

Dato : 16-02-10 15:27

> Sprayen hedder cothivet. Men da vi var ved dyrlægen fik hunden også nogle
> piller.
> Men hvordan ser det ud ved jeres hund har den gener af det??

Han lugter voldsomt, da der samler jeg en del afføring omkring åbningen,
af uvisse grunde, ellers ser han ikke ud til at lide af det.

Fra : tina hedeman

Dato : 17-02-10 06:07

Hej

Det det samme her jeg vasker også min bag i og tager det tørret afføring
væk.
Jeg vil prøve og til en anden dyrlæge for at se hvad de siger, om der kan
gøres noget eller ikke.