diskrimmenering af homoseksulle på camping
Fra : jemi

Dato : 13-02-10 20:19

Hr. og Fru Jensen tjekker ganske nemt ind på danske campingpladser. De lever
i et hetroseksuelt parforhold som mand og kone og kommer ubesværet ind på
campingpladsen på hr. Jensens familiecampingpas, uden der bliver stillet
familiære spørgsmål. Det samme gælder det forlovede hetroseksuelle par Per
Olsen og Lotte Frederiksen. Per Olsen afleverer sig campingpas i skranken,
og så er den klaret.

Men når Jens Jensen & Michael Sørensen der lever i registreret parforhold,
skal tjekke ind forholder det sig ofte ganske anderledes. Jens afleverer sit
DCU familiecampingpas. Herefter spørger receptionisten til Michael's
campingpas!!

Vi skal så ud i en længere redegørelse om at vi er bøsser og at vi lever
sammen i registreret parforhold og at campingpasset som Jens afleverede er
gældende for os begge. Nogen gange har vi næsten troet at vi skulle have
vielsesattesten med på camping.

Hvorfor ydmyge homoseksuelle på denne måde. Er der kasse-kø ved alle dem
bagved nu - at foran står der 2 bøsser der forsøger at tjekke ind på
campingpladsen.

Det er næsten som ved grænsekontrollen til DDR i gamle dage. Det må da kunne
gøres på en anden måde.

Mvh

Michael Sørensen

Fra : No@Mail

Dato : 14-02-10 09:08

"jemi" <mail@jensmichael.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> campingpladsen.
>
> Det er næsten som ved grænsekontrollen til DDR i gamle dage. Det må da

Hej Michael
Jeg tror ikke det er fordi vi lever efter det østeuropæiske diktatur. Men
mere fordi det ikke er så almindeligt
for hr. og fru. camping mutter at støde på homoseksuelle på campingpladsen.

Jeg har lidt svært ved at forstille mig, at hvis i siger at i lever i et
registeret forhold
så er den sag ikke længere end hvis det var hr. og fru. dk. der komme ind
for at tjekke ind.
Tag det som en oplevelse. Det er strakt værrre hvis I bliver afvist.

I kunne prøve , at gøre det, at i laver i dymo-strimmel hvor i skriver "Ja
vi er bøsser" og sætte på campingpasset
så er i fri for, at forklare, at i lever i et registeret forhold. Det er
ment som en joke God sommer til jer

mvh Kim

Fra : Anette

Dato : 14-02-10 23:26

jemi skrev:

> [...]
> skal tjekke ind forholder det sig ofte ganske anderledes. Jens afleverer sit
> DCU familiecampingpas. Herefter spørger receptionisten til Michael's

Hej Michael

Det er da forhåbentlig kun på en enkelt plads I har haft den idiotiske
oplevelse?
Det er jo helt i hegnet.....

Kan det bero på en misforståelse at camping"indskriveren" måske har
troet at I kom to vogne sammen eller?

Prøv evt. næste gang kun at gå en ind og skrive jer ind på pladsen - så
er der ikke noget "anderledes" de skal forholde sig til.
Ja- det er tåbeligt at man skal tage den slags mærkværdige hensyn til
vanetænkning i dagens Danmark,
men gu' skal I da ej ydmyge jer. I betaler for en ydelse, som alle andre.

Find en anden plads hvis de ikke kan finde ud af at behandle jer, som de
behandler alle andre.

Best wish

Anette
www.faarborg.dk