Har du svært ved stå fast når hunden skal ~
Fra : Ann

Dato : 12-02-10 23:20

Jeg i lang tid følt mig som bambi på glatis når hundene skal luftes
pga. den megen sne der ligger på vejene (Lolland).

Jeg har nu købt et par pigsåler, som jeg sætter under mine støvler, så
nu kan vi trygt gå tur.

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=320

For god ordens skyld skal det præciseres at jeg ikke har noget med
butikken at gøre men vil blot give et godt råd videre til andre.

hilsen

Ann

Fra : jytte M

Dato : 13-02-10 10:51

On 13 Feb., 07:19, Ann <kviksm...@gmail.com> wrote:

> Jeg har nu købt et par pigsåler, som jeg sætter under mine støvler, så
> nu kan vi trygt gå tur.
>
> http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=320

De kan også købes i nogle sportsbutikker

Hilsen Jytte M

Fra : oz3bto

Dato : 14-02-10 15:18

"Ann" <kviksmail@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Et par gamle gummisko sprayet med dæk klister kan nu også gøre tricket..
bruger vi her i Norge

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-02-10 09:09

> [...]
>
> For god ordens skyld skal det præciseres at jeg ikke har noget med
> butikken at gøre men vil blot give et godt råd videre til andre.

Her har jeg valgt at lære hundene at lade være med at trække i linen.
Det er en god
løsning når man nu går med 4 hunde der tilsammen vejer 160 kilo.
Jeg og hundene overlevede endda, og blev stående da vi blev angrebet
af en løsgående gravhund. Gravhunden overlevede også men det var en
fejltagelse.

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 16-02-10 20:00

Kim Christensen, skrev:

> [...]
> Jeg og hundene overlevede endda, og blev stående da vi blev angrebet
> af en løsgående gravhund. Gravhunden overlevede også men det var en

Her har jeg så valgt at lærer hundene at gå uden snor,
når jeg har 2 hunde der tilsammen vejer 90kg skal jeg ikke trækkes i

/Jens (hvis hunde også blev angrebet af gravhunde imorges)

Fra : Leyna

Dato : 07-03-10 22:00

On Tue, 16 Feb 2010 08:09:27 -0800 (PST), Kim Christensen
<SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

>Her har jeg valgt at lære hundene at lade være med at trække i linen.

Det må du så gerne lære mine.

Mie har måttes "nøjes" med hundegården i den tid der har ligget
sne/is, for efter et par grimme fald tør jeg ganske enkelt ikke tage
chancen længere. Det har så ikke været fordi hundene trak. Her er bare
så utroligt glat at benene bare forsvinder under en. Nu er vores
hundegård også rimeligt stor (700 kvm), så det er ikke sådan at de
ikke får rørt sig, og de har da osse selskab ind imellem af naboens
tæver (der igen er løbske *SUK*) og vores nye nabos lille hanhund.
(Beagle), så de oplever osse en smule.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : nielsen

Dato : 25-02-10 15:14

> [...]
>
> For god ordens skyld skal det præciseres at jeg ikke har noget med
> butikken at gøre men vil blot give et godt råd videre til andre.

Jeg fandt nogle her: http://www.lystfiskeren.com/catalog/product_info.php?products_id=775
Lidt anderledes design, men ellers samme princip, - og bedst af det
hele - ca. 100 kr billigere