hente cv i tyskland
Fra : mille63

Dato : 09-02-10 12:24

vil købe en brugt campingvogn hos en privat mand i tyskland - er der
nogen her der kan hjælpe med råd om hvordan jeg får en campingvogn
kørt hjem til dk?

kan jeg leje en prøveplade i dk til at køre den hjem eller skal det
gøres i tyskland?

mvh b.l

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-02-10 20:47

"mille63" <skbvej@hotmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

=====

DK accepterer tyske prøveplader i dag.

Du skal sikre dig papirerne på vognen - det er garanti for at der ikke er
gæld i den.

--
Per

Fra : mille63

Dato : 09-02-10 13:01

On Feb 9, 8:47 pm, "Per Henneberg Kristensen" <phkfj...@klikpost.dk>
wrote:
> [...]
>
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

nu har jeg hørt at det er noget besværligt at få tyske prøveplader -
og samtidig har de lukket i weekenden....

er der ikke noget med en såkaldt eu prøveplade som man kan leje i dk??

Fra : S.B.

Dato : 10-02-10 19:08

wrote:
> [...]

og samtidig har de lukket i weekenden....

er der ikke noget med en såkaldt eu prøveplade som man kan leje i dk??

Få tyskeren til at hente den til dig
For at få en dk prøveplade skal du stadigvæk have papiere på den, så dem
skal tyskeren sende op til dig.
ved ikke om tyskerne acceptere en dk prøveplade, tror det ikke.

Søren

Fra : Knud

Dato : 11-02-10 19:14

mille63 skrev:

> nu har jeg hørt at det er noget besværligt at få tyske prøveplader -
> og samtidig har de lukket i weekenden....

Mærkeligt at de mennesker holder fri i weekenden? Det er jo ellers der
de fleste arbejdsløse i Danmark har tid til den slags.

Kunne du ikke få et par stykker kaldt på arbejde?
Så var din dag reddet.
Mvh Knud

Fra : ER

Dato : 11-02-10 00:50

mille63 skrev:
> [...]
> kørt hjem til dk?
>
> kan jeg leje en prøveplade i dk til at køre den hjem eller skal det

se tråden 'Moms eller registreringsafgift' længere nede han skriver i et
svar hvad man gør.

mvh Erik

Fra : N/A

Dato : 11-02-10 19:14